نگارخانه بندر دیر با بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود

عملیات اجرایی احداث نگارخانه بندر دیر با بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به مساحت ۳۶۵ متر مربع آغاز شد.

نگارخانه بندر دیر با بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در آیین کلنگ زنی نگارخانه شهرستان دیر اظهار داشت: امسال یکی از اولویت‌ها احداث نگارخانه در شهرستان‌های استان است که خوشبختانه روندی خوبی را طی می‌کند.

اکبر بردستانی افزود: پروژه نگارخانه شهرستان دیر در زمینی به مساحت ۳۶۵ متر مربع در مجموع ۹ میلیارد۴۰۰میلیون ریال اعتبار دارد که عملیات اجرایی فاز اول آن با ۴ میلیارد ریال شروع و در صورت تأمین اعتبار ظرف یکسال ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: این پروژه در راستای ایجاد مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نظر گرفته شده و یکی از نیاز‌های هنرمندان است.

بردستانی افزود: نگارخانه شهرستان دیلم در هفته دولت و شهرستان دشتی نیز چندماه بعد از آن به بهره برداری می‌رسد و در هفته‌های آینده نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی نگارخانه در سایر شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی گفت: امسال نگارخانه در اکثر شهرستان‌های استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و در شهرستان دشتستان علی رغم اینکه در فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی برازجان احداث پلاتو جانمایی شده، اما تاکنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/م

عملیات اجرایی احداث نگارخانه در بندر دیر آغاز شد

برچسب ها: تئاتر ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.