بهره برداری طرح های حوزه فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات در مازندران

طرح های مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران به بهره برداری می رسد.

احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به مازندران ضمن افتتاح چند طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در چندین جلسه مهم استان نیز سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد ازظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جلسه شورای اداری مازندران سخنرانی می‌ کند، افزود: حضور در شبکه تلویویونی سیمای مازندران و دیدار با نماینده، ولی فقیه در مازندران از برنامه‌ های اولین روز حضور وزیر ارتباطات در مازندران است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه برنامه‌ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به شهیدان آغاز و در ادامه طرح سیماک در روستای آکند ساری و طرح‌ های اپراتور‌ها و شرکت‌ های تابعه وزارت ارتباطات افتتاح خواهد شد.

مظفری افزود: برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از برنامه‌هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می‌ شود.

وی گفت: جلسه با فعالین حوزه ICT و جوانان و نخبگان و حضور در نشست مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌ های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از دیگر برنامه‌ های دومین روز حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران است.

انتهای پیام/ م

سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار