قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور مشخص شد

تیم خوزستان قهرمان سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه به قهرمانی خوزستان به پایان رسید و این تیم با کسب ۸ طلا در ۱۲ وزن و ومجموع ۲۲۵ امتیاز، قاطعانه قهرمان کشتی فرنگی متوسطه اول کشور شد.

این دور از مسابقات در ۸ دور و با انجام ۳۷۱ کشتی در ۱۲ وزن در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‌آباد برگزار شد که در این پیکار‌ها تیم‌های خوزستان، تهران و خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

تهران، مازندران، گیلان، قم، لرستان، اصفهان و فارس شهرستان‌هایی بودند که در این مسابقه در جایگاه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند و جام اخلاق سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نونهالان دانش‌آموزان به تیم لرستان و آقای آزادی سرمربی تیم اهدا شد.

سیزدهم تیر ماه نیز اسکان تیم‌های آزاد انجام می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری مسابقات این رشته برگزار می‌شود و وزن‌کشی مسابقات کشتی آزاد متوسطه اول پنجشنبه ۱۴ تیر ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ در سالن شهید مصطفی‌زاده انجام و مسابقات ساعت ۱۰ در این سالن آغاز می‌شود.

هوشنگ رادسری رئیس کمیته انضباطی مسابقات کشتی دانش آموزی نونهالان کشور در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی نونهالان هیچ گونه شکایتی در مورد روند برگزاری مسابقات و ارائه خدمات رفاهی به این کمیته ارجاء نشد.

وی ضمن تقدیر از از زحمات کلیه مسئولان و عوامل اجرایی افزود: برگزاری خوب این مسابقات حاصل انسجام و همکاری ۲۱ کمیته اجرایی است.

انتهای پیام/ د

قهرمان سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور مشخص شد

برچسب ها: کشتی ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.