حسن نژاد در نطق میان دستور:

برخی‌ها مصاحبه بنده با "باشگاه خبرنگاران جوان" درباره سرقت خودرو را امنیتی کردند

نماینده مرند گفت: مصاحبه بنده با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه هر چیزی در ایران گم می‌شود دیگر پیدا نمی‌شود را امنیتی کردند.

///به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا  در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 13 تیر) در نطق میان دستور گفت: من با "باشگاه خبرنگاران جوان" مصاحبه ای کردم در خصوص اینکه هر چیزی که در ایران گم می شود، دیگر پیدا نمی‌شود اما برخی، بحث خودرو را امنیتی کردند.

بیشتر بخوانید: حسن‌نژاد: خودروی من هم سرقت شده است/ اگر خودرو‌ها با مواد منفجره وارد مجلس شوند چه کسی پاسخگوست؟ 

وی ادامه داد: من به دنبال خودروی خودم نبودم و مثال زدم. همه جای دنیا دزد و پلیس وجود دارد؛ دزد کارش سرقت و پلیس کارش کشف سرقت و برخورد با سارق است. چرا این موضوع را امنیتی می کنید؟

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مسائل رخ داده همچون بحث آب خرمشهر که تجمع تعداد زیادی از مردم به دلیل نوسانات بازار و غیره در روزهای اخیر گفت: نباید هر موضوع ساده‌ای را در کشور امنیتی کنیم و مردم را در مقابل نظام قرار دهیم. مردم در مقابل نظام نیستند بلکه برخی مدیران ناتوان موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده‌اند و لذا نباید هر موضوع ساده‌ای را امنیتی کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر در هر کشوری ارزش پولی ملی تا 70 درصد افت پیدا می‌کرد از رئیس جمهور تا بخشدار استعفا می‌دادند، بیان کرد: اما در کشور ما نه تنها کسی استعفا نداد بلکه عذرخواهی هم نکردند و حتی طلبکار هم شده‌اند، من از طرف همه مسئولان اجرایی مملکت که در بحث کاهش ارزش پولی ملی مقصر بودند و طلبکار هم هستند از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: من نمی‌دانم که نرخ 4200 تومان برای دلار از کجا آمد اما هر چه بود، اشتباه بود اما ما باز هم از همان تصمیم اشتباه حمایت کردیم.

حسن‌نژاد تصریح کرد: هیچ کسی حاضر نیست پای خود را ببرد اما وقتی فردی مرض قند می‌گیرد برای جلوگیری از مرگ باید پایش را ببرد اما وقتی پا بریده شد باید عفونت‌زدایی کرد و کاری که دولت کرد این بود که پا را برید و عفونت‌زدایی نکرد و ما هم پا را از دست دادیم و هم جانمان را داریم از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما نباید بیش از این اشتباه کنیم، نرخ 4200 تومان برای دلار اشتباه و عدم تزریق ارز به بازار اشتباه بود، حتی سهمیه‌بندی اشتباه بود، در این کنار تخلف هم اتفاق افتاد و به اتوبخار، خشک‌شو و گوشی تلفن همراه ارز اختصاص دادند اما به ماده اولیه دلار داده نشد. چگونه است که دلال و کاسب ارز دریافت می‌کند اما تولیدکننده ارز دریافت نمی‌کند.

نماینده مرند و جلفا  اظهار کرد: گفته شد که نظارت می‌کنیم تا قاچاق صورت نگیرد هیچ کس در بازار دلار 4200 تومانی را لمس نکرد و همه قیمت‌ها بر اساس دلار 8000 تومانی بود. بعد گفتند افراد متخلف این موضوع را تنبیه می‌کنیم و از آنها مالیات می‌گیریم. این کار به این شکل است که من به یکی بگویم صد میلیارد تومان از بیت‌المال دزدی کن بعد 25 میلیارد تومان مالیات بده، کجای این کار منطقی است.

حسن‌نژاد با اشاره به فروش 39 هزار سکه به یک نفر توسط بانک مرکزی، ادامه داد: کسی که 39 هزار سکه از بانک مرکزی خریداری کرده خیلی اقتصاد می‌داند و او را باید به عنوان رئیس کل بانک مرکزی به کار گمارد و آن فردی که در بانک مرکزی بیت‌المال و پشتوانه پول ملی را آتش زده باید به زندان انداخته شود.

وی با بیان اینکه مدیران مسن و بازنشسته مشکل اصلی مملکت است افزود: آقا بس است 40 سال خدمت کردید برای دنیا و آخرتتان کافی است بروید و بگذارید و نفر آدم ریسک‌پذیر و جوان بر سر کار بیاید و مملکت را اداره کنند.

حسن‌نژاد با اشاره به موضوع مدیران دوتابعیتی و بحث فرزندان آنها گفت: مسئولینی که فرزندان خود را به آمریکا می‌فرستند چگونه می‌توانند از منافع ملی دفاع کنند و این گونه مسئولان باید از سمت‌هایشان کنار گذاشته شوند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۷
خدا حفظتون کنه درود بر شما نماینده مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
درود بر این نماینده مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۷
صد میلیارد را 25 میلیارد بدهند؟؟؟؟؟؟؟ این طوری که ضرری به آنها نمیرسد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
حتما اوراق شدند که پیدا نشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۷
احسنت بر شرف شما، عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۷
اقای نماینده یک کمی از این مخت استفاده کن چرا باید دزدیده شود تا پلیس باشد بحث امنننیت شما هست نه که به جهنم فکر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۷
بهتره مدیران از مردم برای مشکلات اقتصادی عذرخواهی کنند و به فکر چاره باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۷
بله درسته پلیس باید سارقان را پیدا کنه باید با دستیابی به اطلاعات سرقت این کار را انجام بدهد
آخرین اخبار