پایان انتظار شهروندان کوی علی آباد برای آسفالت معابر

مدیر منطقه 3 شهرداری کلانشهر اهواز گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده کوی علی آباد با تلاش سازمان عمران شهرداری اهواز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی، مدیر منطقه 3 شهرداری کلانشهر اهواز با اشاره به اجرای طرح رسیدگی به مناطق کم تر برخودار سطح این کلانشهر و تمامی مناطق شهری بیان داشت: رفع مشکلات شهروندان مهم ترین برنامه های کاری شهرداری با تأکید و دستور شهردار کلانشهر اهواز و پیگیری های اعضاء شورای شهر است.

وی در ادامه افزود: به همین منظور شهرداری این منطقه طی دوره جدید مدیریتی شهردار اهواز و در دوره پنجم از شورای اسلامی شهر اقدامات عمرانی و خدماتی گسترده ای را در زمینه عمران و آبادانی مناطق حاشیه و کم تر برخودار و رفع مشکلات اساسی و نیازهای اولیه محلات را آغاز و به مرحله اجرا رسانده است.

یوسفی به همکاری سازمان عمران شهرداری اهواز طی 2 هفته گذشته در تکمیل پروژه روکش آسفالت خیابان های زیرسازی شده توسط شهرداری منطقه اذعان داشت: عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان های کوی علی آباد آغاز شده است.

مدیر شهرداری منطقه 3 کلانشهر اهواز تصریح کرد: حوزه فنی و عمرانی شهرداری این منطقه 3 از 8 ماه گذشته عملیات تکمیل زیرسازی آسفالت خیابان های این محله را با مساحتی بالغ بر 39 هزار مترمربع به انجام رسانده است که هم اکنون در حال اجرای آسفالت است.

گفتنی است؛ طی 2 هفته اخیر عملیات آسفالت ریزی خیابان رامین یک کوی فدک و عملیات آسفالت ریزی خیابان های کوی مهاجرین نیز کامل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

بهسازی آسفالت معابر شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.