۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی در سه ماه نخست امسال ۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا شبانی در بوشهر مبارزه با سوداگران مرگ را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت:مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با مشارکت همه جانبه مردم از جمله ماموریت‌های پلیس در استان بوشهر است که تمام حرکات و برنامه‌های سوداگران مرگ رصد می‌شود.

وی با اشاره به ناامن بودن فضای استان برای فعالیت قاچاقچیان گفت: با تلاش و رصد شبانه‌روزی فضای استان در همه نقاط برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است که در این راستا تیم‌های تخصصی شبانه روز در حال ماموریت هستند.

شبانی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر به موضوع اجتماعی تبدیل شده تصریح کرد: مردم در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر در مقابله با سوداگران مرگ خود را موظف می‌دانند که این مهم سبب ناامن بودن فضای استان برای قاچاقچیان شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به انهدام باند‌های مواد مخدر در استان بیان کرد: ماموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه ماه نخست امسال باند‌ها و شبکه‌های سوداگران مرگ در استان شناسایی و منهدم کردند.

وی، از کشف ۳.۲ تن مواد مخدر در استان خبرداد و بیان کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی با متلاشی شدن ۷ باند در سه ماه نخست امسال ۳.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

شبانی با بیان اینکه کشف مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۰ درصد افزایش دارد افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد که در این راستا پاکسازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع مواد مخدر اجراء می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار به سوادگران مرگ تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان شبانه‌روز در حال فعالیت هستند و هیچ امکانی برای جابجایی و عرضه مواد مخدر به جامعه وجود ندارد چراکه سوداگران مرگ در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

انتهای پیام/م

۳.۲ تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان بوشهر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.