داشتن مرز برای کشورها یک فرصت است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اگر داشتن مرز برای کشورها یک فرصت است نباید یا ایجاد فضای امنیتی این فرصت را دست بدهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: آنچه که اجازه نخواهد داد از فرصت های مرز بخوبی استفاده کنیم ایجاد فضای امنیتی است به حمد خداوند امنیت خوبی هم اکنون در استان حاکم است و هر چیزی که این امنیت را پایدارتر کند باید تقویت شود.
وی گفت: کرمانشاه با تاریخ و فرهنگ غنی و داشتن ظرفیت های فراوان همچون طبیعت زیبا و بکر ، اقوام و مذاهب مختلف ، آداب و سنن و غنای فرهنگی ، مرز مشترک با عراق ، میزان بارندگی بالا و کشاورزی مناسب، همه این ظرفیت ها ثروت های استان هستند که باید از آن ها استفاده کرد.
الهی تبار افزود : در استان کرمانشاه نباید معضل بیکاری وجود داشته باشد و حل معضل بیکاری یعنی حضور سرمایه گذار و ایجاد فضای کسب و کار است.
وی افزود : امروز خوشحالیم در دورترین نقطه استان مردم بوم گردی و گردشگری ایجاد کردند و این را باید توسعه بدهیم و نگذاریم چیری آن را تهدید کند.
الهی تبار گفت : با وجود همه گرایش ها و سلیقه ها، مردم از هر قوم و مذهبی با کمک به زلزله زدگان وحدت خود را به نمایش گذاشتند.
وی گفت : در جنگ تحمیلی که دشمنان بر ما تحمیل کردند مردم از سختی های جنگ عبور کردیم امروز نیز از این بحران ها عبور خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

در استان کرمانشاه نباید معضل بیکاری وجود داشته باشد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار