جلوگیری از تغییر کاربری ۱۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی دیلم

در راستای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، با دستور دادستان شهرستان دیلم حدود ۱۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان دیلم به وضعیت سابق بازگردانده شد.

جلوگیری از تغییر کاربری ۱۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت:: در راستای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، با دستور دادستان شهرستان دیلم نسبت به جمع آوری و دپو مصالح و تخریب شالوده، در اراضی کشاورزی روستای لیلتین از توابع بخش امام حسن این شهرستان اقدام شد که با اجرای این عملیات حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی به وضعیت سابق بازگردانده شد.

لیراوی افزود: این عملیات در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی، با حضور و همراهی دادستان محترم شهرستان، نیروی انتظامی، بخشدار محترم بخش امام حسن و اکیپی از کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی این شهرستان صورت پذیرفت.

وی همچنین ضمن توجه دادن روستائیان و کشاورزان به طی فرآیند‌های قانونی و اخذ مجوز‌های لازم به منظور هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی افزود: با افرادی که بدون اخذ مجوز نسبت به ساخت و ساز و یا دپو مصالح ساختمانی اقدام نمایند، مطابق قانون برخورد خواهد شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیلم همچنین از عموم همشهریان و کشاورزان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی مراتب را از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.