رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خبر داد:

کشف بیش از یک هزار و 443 کیلوگرم موادمخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماهه نخست امسال گفت: با انجام بیش از 3 هزار عملیات موفق به کشف یک هزار و 443 کیلوگرم موادمخدر شده‌ایم.

کشف بیش از یک هزار و 443 کیلوگرم موادمخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه‌ای رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماهه نخست امسال اظهار داشت: با انجام بیش از 3 هزار عملیات موفق به کشف یک هزار و 443 کیلوگرم موادمخدر شده‌ایم.

وی بیان کرد: با اجرای 195 طرح پاک‌سازی مناطق آلوده هم 22 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 840 معتاد و 2 هزار و 404 قاچاقچی، خرده‌فروش و توزیع‌کننده و دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: کمیته مبارزه با موادمخدر استان موفق به کسب مقام دوم کشور در سال 96 شده و کنترل محورهای مواصلاتی استان هم موجب تغییر مسیر قاچاقچیان شده و همدان دیگر شاهراه عبوی آن‌ها نیست.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه تهدید و آسیب‌های اجتماعی هم مطرح کرد: آموزش بیش از 18 هزار نفر، آگاه‌سازی عمومی با اجرای 267 برنامه و برگزاری 28 کارگاه برای دانشجویان، کارمندان اداره‌ها و دانش‌آموزان از مهم‌ترین اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه باید از اقدامات کلی به سمت محله‌محوری روی آورد، تصریح کرد: پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی این اداره کل در 17 محله فعالیت می‌کنند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که مشارکت مردم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر بوده است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی بیان کرد: در یک سال گذشته 200 معتاد متجاهر در این محله‌ها از طرف مردم قانع شده و با هزینه مردم به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند و حتی برخی از ساکنان محله زمینه اشتغال این افراد پس از بهبودی را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/د.ا

کشف مواد مخدر در همدان

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.