افزایش مصرف برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: مصرف برق در 4 ماهه ی نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، گفت: مصرف برق در استان سمنان با توجه به افزایش دما بسیار بالا رفته و این موضع نیازمند مدیرت و صرفه جویی در همه ی بخش ها است.

وی افزود: مصرف برق در 4 ماهه ی نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

موسوی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص گذر از پیک بار تابستانی و مدیریت مصرف برق در استان سمنان تصریح کرد: در بخش های مختلف تعرفه ای کارهای زیادی در بخش های شهری و صنعت انجام شده است.

وی تصریح کرد : طبق تفاهم نامه ی هیئت وزیران دستگاه های اجرایی از این پس ملزم هستند تا درساعات اداری و اوج مصرف برق یعنی از 11 تا 16 بعدازظهر وسایل الکترونیکی غیر ضروری را از مدار خارج کرده و همچنین در ساعات غیر اداری نیز وسایل سرمایشی را به طور کامل قطع کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عنوان کرد : تفاهم نامه هایی نیز در صنعت با واحدهای تولیدی منعقد شده که طی آن واحدهای تولیدی نیز ملزم به استفاده از دیزل ژنراتورها، تغییر ساعات کاری، مدیریت مصرف برق با برنامه ریزی برای تعطیلات واحد و همچنین خارج کردن وسایل پرمصرف برای تعمیرات شده اند.

وی افزود: توازن بین تولید و مصرف برق در استان سمنان برقرار نبوده و این موضوع نیازمند مدیریت مصرف توسط مردم برای جلوگیری از خاموشی است.

انتهای پیام / د

جزئیات افزایش مصرف برق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار