استاندار سمنان:

اولویت مدیران باید خدمت به مردم و تکریم آن‌ها باشد

سید شهاب‌الدین چاوشی گفت: کوتاهی مسئولان استان در خدمت به مردم قابل جبران و گذشت نیست و اولویت مدیران باید خدمت به مردم و تکریم آن‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شاهرود گفت: این آمد و رفت مدیران نشان می‌دهد که این پست ها برای کسی ماندگار نیست و مدیریت فرصت کوتاه برای ارائه ایفای نقش است و زندگی ما هم این‌گونه خواهد بود و نمی‌دانیم برای چه مدتی در این عرصه خواهیم زیست و این می‌تواند زنگ هشداری برای ما باشد که برای خدمت کوتاهی نکنیم.

چاووشی در ادامه تصریح کرد: اکنون فرصت خدمت‌گذاری برای فرماندار قبلی به اتمام رسید و این دوره برای فرد دیگری رقم خورد تا فکر و اندیشه‌های خود را در طبق اخلاص برای این امر قرار دهد من به شما تبریک می‌گویم محمد کرم محمدی فرماندار با تجربه اهل خدمت و مبادی آداب است.

وی بابیان اینکه فرماندار جدید شاهرود در پست‌های قبلی خود مورد محبوبیت بوده است، افزود: امیدواریم با انتصاب مدیران جدید و ارائه اندیشه‌های نو و شناخت ظرفیت‌های شهری شاهد تحولات چشمگیر در حوزه‌های مختلف شاهرود باشیم.  

در این مراسم از زحمات و خدمات چهار ساله سید محمد رضا هاشمی تقدیر و محمد کرم محمدی به عنوان معاون استاندار سمنان و فرماندار جدید شاهرود معارفه شد.

انتهای پیام / گ

صحبت های استاندار سمنان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شاهرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.