معرفی ۲۶ طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال ۲۶ طرح اشتغال روستایی با سرمایه‌گذاری ۲۹۷ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سیدحامد عاملی ،رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در راستای رونق تولید و اشتغال در سطح استان 20 طرح تولیدی و صنعتی جدید با اعتبار 90 میلیارد تومان بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند تا با دریافت تسهیلات بتوانند آغاز به فعالیت کنند.

وی از ایجاد یک هزار و 200 شغل جدید با راه‌اندازی این طرح‌ها در استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در زمینه ارائه این تسهیلات به طرح‌های تولیدی و صنعتی استان بانک‌های اردبیل همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان برای راه‌اندازی طرح‌های تائیدشده بیان کرد: در کنار این امر انتظار می‌رود حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال نیز مورد توجه جدی مسئولان باشد تا شاهد رونق هر چه بیشتر تولید در منطقه باشیم.

عاملی حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را راهکار حل مشکلات در حوزه اشتغال دانست و افزود: باید حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی برای رسیدن به هدفگذاری‌ها در راستای توسعه اشتغال در استان مورد توجه قرار گرفته و مسیر بری فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی در استان هموار شود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به طرح‌های اشتغال روستایی استان تصریح کرد: این طرح از جمله طرح‌های مهم برای توسعه اشتغال در استان بوده که امسال 26 طرح در این حوزه با سرمایه‌گذاری 297 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ ع

ایجاد یک هزار و 200 شغل جدید در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار