ممنوعیت آمد وشد کشنده‌های سنگین در جاده‌های چالوس و هراز

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در تردد و سفر ایمن برای مسافران، آمد و شد انواع کشنده‌های سنگین را در جاده چالوس و هراز ممنوع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ تیر و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۷ تیر و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا سه شنبه ۱۹ تیر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد و افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۵ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در باره  وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار