زمان مراسم معارفه رونالدو در یوونتوس مشخص شد

در حالی که خبر توافق رسمی دو باشگاه رئال و یوونتوس بر سر انتقال رونالدو به تورین اعلام نشده،رسانه های ایتالیایی زمان مراسم معارفه این بازیکن را نیز منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند رسانه ایتالیایی از جمله مدیاست و فوتبال ایتالیا مدعی شدند یوونتوس، روز شنبه کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال را به عنوان  بازیکن جدیدخود معرفی خواهد کرد.

مدیاست گزارش داد، مدیریت باشگاه یوونتوس مطمئن است که می تواند برای جذب مهاجم رئال مادرید با این باشگاه اسپانیایی به توافق برسد و قرار است مراسم معارفه ی او روز شنبه در استادیوم خانگی یووه برگزار شود.

این گزارش می گوید ، جوزپه ماروتا و فابیو پاراتیچی 2 مدیر یووه ، به زودی به مادرید می روند تا بر سر شرایط قرارداد به توافق برسند. بر اساس گزارش رسانه ها، مهاجم 33 ساله پرتغالی قرارداد چهار ساله ای با یووه امضا خواهد کرد و حقوق او در هر فصل 30 میلیون یورو خواهد بود.

پیش از آن گزارش شده بود که رونالدو افزایش دستمزد پیشنهاد شده توسط رئال مادرید را که با احتساب پاداش ها به 32.5 میلیون یورو در سال می رسید، رد کرده است. زیرا او می خواهد بدون هیچ گونه شرایط اضافی حقوق ثابتی بیش از 30 میلیون یورو در سال داشته باشد.

کریستیانو رونالدو فصل گذشته در  44 مسابقه  مختلف، برای رئال 44 گل به ثمر رساند و برنده لیگ قهرمانان شد.

 

انتهای پیام/

شنبه مراسم معارفه رونالدو برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار