گله مندی رکورد دار دوی نیمه ماراتن ایران از مسئولان دوومیدانی

رکورد دار دوی نیمه ماراتن ایران از وضعیت موجود و بی اعتنایی مسئولان فدراسیون دوومیدانی نسبت به خودش ابراز نارضایتی کرد.

محمد جعفر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایطش اظهار کرد: من رکورد دار نیمه ماراتن ایران هستم اما با این حال مسئولان فدراسیون و اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی هیچ برنامه و مسابقه‌ای برایم در نظر نگرفته اند تا در آن ها حضور یابم. در هر صورت معتقدم اگر برنامه‌ای برای این رشته ندارید چرا ورودی برای بازی‌های آسیایی تعیین کرده اند؟ اگر اینطور است پس چرا  برای مسابقات جهانی ورودی را یکسال قبل اعلام می‌کنند، اما اینجا همه چیز بر عکس است.

او ادامه داد: فدراسیون برای مسابقات دوومیدانی علی الخصوص رشته ماراتن که نماد این رشته است حتی یک برنامه ریزی درست و درمان هم انجام نداده است و نکته قابل تامل تر این است که برای برگزاری دوی ۱۰ هزار متر تنها یک مسابقه آن هم زیر آفتاب و بدون رقیب برگزار کردند که به نظرم برگزاری تنها یک مسابقه نمی تواند چندان جالب توجه باشد.بر عکس سایر ورزشکاران که فدراسیون آنها را از ماه های پیش جهت برگزاری اردو برون مرزی به خارج از کشور فرستاده است اما برای من را که رکورد دار نیمه ماراتن هستم هیچ اعزامی در نظر نگرفته است.رشته نیمه ماراتن سمبل بازی های آسیایی و رقابت های المپیک است اما این مسئله چندان برای مسئولان حائز اهمیت نیست.

رکورد دار دوی نیمه ماراتن و ماراتن ایران در پاسخ به این سوال که آیا با شرکت در رقابت های برون مرزی می تواند سهمیه ورودی بازی های آسیایی را کسب کند یا خیر، گفت: چنانچه خودم بروم و شرکت کنم فدراسیون نه تنها زیر بار این نمی رود بلکه حتی رکوردهایم را هم قبول نمی‌کند. فدراسیون رکورد ورودی را ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه گذاشته اما با توجه به شرایط آب و هوایی اندونزی کسی می تواند در آنجا مدال می‌گیرد که رکوردش بیش از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه باشد.

مرادی با اشاره به حمایت نکردن مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مسئول اصلی بازی‌های آسیایی کمیته ملی المپیک است اما متاسفانه آنها هم چندان برایم ارزش قائل نمی شوند.در هر صورت امیدوارم در این فرصت باقی مانده رئیس کمیته ملی المپیک یعنی صالحی امیری در این مورد ورود کند تا مبادا فرصت سوزی نشود.این را هم بگویم اگر به بازی های آسیایی اعزام شوم تمام تلاشم را می کنم تا برای کشورم مدال آوری کنم.

بیشتر بخوانید:

کیهانی: ظرفیت کسب سه مدال در جاکارتا را داریم/حدادی لیاقت پرچمداری در بازی‌های آسیایی را دارد

غیاثی:می توان به بازی های آسیایی امیدوار بود/حدادی افتخار ایران است

انتهای پیام/

ابراز نارضایتی مرادی از وضعیت موجود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار