فرماندار کازرون تأکید کرد؛

زمینه پیشرفت کازرون با کم شدن حاشیه‌ها

فرماندار کازرون گفت: کم کردن حاشیه‌ها، زمینه پیشرفت این شهرستان را فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داریوش دهقان فرماندار کازرون در آیین تجلیل از دهیاران و شهرداری‌ها که باحضور بخشداران، دهیاران، شهرداری‌ها و مسوولان شهرستان کازرون برگزار شد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان، گفت: با همکاری هم، وقت گذاشتن و برنامه ریزی این پروژه‌ها را تکمیل می‌کنیم.

وی تکمیل سد نرگسی را یکی از زیربنای‌های توسعه شهرستان دانست و گفت: با توجه به به گرفتن ۱۱ میلیارد مصوبه در تلاش برای جذب آن هستیم.

فرماندار کازرون با اشاره به خشکسالی و کم آبی کشور و شهرستان کازرون خواستار فرهنگ سازی در این زمینه شد و افزود: باید مردم را متوجه این نکته کنیم که خطر خشکسالی جدی است.

وی با تأکید بر اینکه کم کردن حاشیه‌ها، زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم می‌کند گفت: با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان و برنامه‌ریزی و وقت گذاشتن می‌توان به نقطه مطلوب رسید.

شهردار کازرون نیز در این آیین نیز با بیان اینکه مدیریت توسعه شهر‌ها و روستا‌ها بدون برنامه‌ریزی عملی محقق نمی‌شود گفت: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس توسعه پایدار باشد.

علی باقری مدیریت واحد شهری و مشارکت شهروندان را دو نقش مهم مغفول مانده در جهت توسعه و پویایی شهر‌ها و روستا‌ها دانست و گفت: توجه به این دو نفش در جوامع امروزی برای توسعه مهم است.

در ادامه این گردهمایی از شهرداران و دهیاران نمونه کازرون با اهدای لوح تقدیر شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/ر

برچسب ها: فرمانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.