امام جمعه سمنان:

نا امیدکردن مردم از نظام و انقلاب توطئه دشمن است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی قیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همیشه سعی کردند نظام را تضعیف و مردم را نسبت به انقلاب نا امید کنند تا به اهداف خود برسند.
 
وی افزود: دشمن با تحمیل ناامیدی در جامعه سعی دارد این امر را جلوه دهد که از نظام و انقلاب ما کاری ساخته نیست اما مردم با انسجام و وحدت همچون همیشه توطئه دشمنان را پاسخ خواهند داد.
 
امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران هوشیار و صابر هستند و روزهای سخت زیادی را پشت‌سر گذاشته اند و امروز نیز با آگاهی و صبوری از این بحران عبور خواهند کرد.
 
خطیب جمعه سمنان ضرورت تلاش مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشوررا یاد آور شد و تصریح کرد: مسوولان باید به مردم توجه کنند و پاسخگوی نیازهای آنان باشند تا سوء مدیریت‌ها مردم را گله‌مند نکند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به تعیین تکلیف اخلال‌گران بازار سکه و ارز گفت: قوه قضاییه باید هر چه زودتر این افراد و حامیان آنها و فروشندگان ومراکز خرید را شناسایی و با خلافکاران برخورد جدی و قانونی کنند.جلوگیری ازافزایش قیمتها و مبارزه با گرانفروشان و مدیریت درست در جامعه از دیگر مواردی بود که نماینده ولی فقیه در استان در نماز جمعه سمنان مطرح کرد.
 
آیت الله شاهچراغی همچنین با اشاره به بیست و یکم تیر روز حجاب و عفاف ، بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: در این راه شهدای زیادی جانفشانی کردند و نباید خون آنان پایمال شود.
 
خطیب جمعه سمنان همچنین با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) شاگردان زیادی تربیت کردند و بهترین الگوی علمی و فرهنگی است.
 
انتهای پیام / گ

 بازار ارز و سکه از دست سودجویان خارج شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار