رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت :کرمانشاه در مسابقات کاراته وان که به میزبانی تهران برگزار شد کرمانشاه توانست با کسب یک طلا، یک نقره و 3 برنز مقام ششم را از آن خود کند.

کریمی مسئول روابط عمومی هیئت کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : در مسابقات کاراته وان در بخش پسران و در رده سنی نوجوانان امیررضا برزویی از کرمانشاه در وزن 52- کیلوگرم مدال طلا کسب کرد.
وی گفت : در همین وزن محمدجواد صفری در جایگاه دوم قرار گرفت و  ورزشکاران تهران و کرمان نیز مشترکا سوم شدند.
کریمی افزود : در رده سنی جوانان در وزن 61- کیلوگرم عرشیا فیض از کرمانشاه به همراه ورزشکاری از قزوین مقام سوم مشترک را کسب کردند و کاراته کاهای مرکزی و قم اول و دوم  شدند.
وی افزود : در وزن 76+ کیلوگرم مرکزی و خوزستان اول و دوم شدند، دانیال علیجانی از کرمانشاه به همراه کاراته کایی از قم به مقام سوم مشترک دست یافت.
کریمی گفت : در بخش دختران صدف لرستانی از کرمانشاه در وزن 59+ کیلوگرم رده سنی جوانان همراه با ورزشکاری از مازندران مدال برنز مشترک را کسب کرد و کاراته کاهای لرستان و کرمان نیز اول و دوم شدند.
وی گفت : در جدول رده بندی مدال ها در بخش پسران کرمانشاه با مجموع 4 مدال مقام ششم تیمی را به خود اختصاص داد و تیم دختران نیز با کسب یک برنز در رده یازدهمی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه در جایگاه یازدهم کاراته وان بانوان قرار گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.