جام جهانی ۲۰۱۸؛

مارسلو: شکست برابر بلژیک مانند آلمان سنگین بود

ستاره تیم ملی برزیل گفت: شکست مقابل بلژیک به اندازه شکست سنگین هفت بر یک برابر تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی گذشته بسیار سنگین بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مارسلو مدافع تیم ملی فوتبال برزیل پس از شکست مقابل بلژیک در مرحبله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه گفت‌: باید بگویم شکست مقابل بلژیک به اندازه شکست سنگین هفت بر یک برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در جام جهانی گذشته بسیار سنگین و تلخ بود. چرا که شبی تلخی و ناامید کننده برای ما رقم خورد و چنین چیزی نمی توانم در این نتیجه رقم خورده بگویم.  باید بگویم که فوتبال گاهی اوقات عدالت را به نمایش نمی گذارد و ما نتوانستیم نتیجه‌ لازم را به دست بیاوریم،چرا که گاهی اوقات شانس با شما است و گاهی هم بر علیه شما است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸)دنبال کنید.

او ادامه داد: تمام بازیکنان برای فرار از  این شکست تلاش کردند و تا پیش از سوت داور مردانه جنگیدند. هدف ما صعود به نیمه نهایی بود. ما انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی داشتیم و مثل یک خانواده بودیم اما قانون فوتبال این است که هر تیمی تلاش و گل بیشتری به ثمر برساند پیروز خواهد شد.

مدافع برزیل در پایان بیان کرد:بازیکنان تیم حریف در 15 ‌دقیقه نخست بهتر از  ما ظاهر شدند و ماه یچ حرفی برای گفتن نداشتیم،اما با شروع نیمه دوم فرصت‌های  زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر بی شک توپ هایمان به گل می رفت نتیجه‌ دیگری رقم می خورد اما درخشش کورتوا گلر آنها سبب شد تا در پایان آنها خوشحال با پیروزی زمین را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اظهارات مارسلو درباره دلایل شکست برزیل مقابل بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار