تشکیل بیش از دو هزار پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی هرمزگان

رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان از تشکیل دو هزار و ۸۲۷ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، عبدالرضا پیروی منش رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۸۲۷ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

وی افزود:در این مدت در مجموع شصت هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان همچنین از کشف پنج هزار و ۲۸۷ مورد تخلف در این بازرسی‌ها خبر داد که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و  درج  نکردن قیمت بوده است .

وی افزود:بیش از  یکصد و ۲۶ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: در این مدت از طریق ستاد خبری استان یک هزار و ۳۵۰ مورد گزارش مردمی دریافت و  مواردی که تخلف آن‌ها احراز شده، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم نهایی ارسال شده است.

پیروی منش افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع و یا با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/ف

بازرسی از شصت هزار و ۱۰۰ مورد واحد‌ صنفی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار