پاسخ وزیر ارتباطات به توئیت کاربر معترض در مورد یک کلاهبرداری پیامکی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض یکی از کاربران توییتر درباره تخلفات پیامکی پاسخ داد.

پاسخ وزیر ارتباطات به توییت کاربر معترض در مورد یک کلاهبرداریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است که بحث ارسال پیامک برای دریافت شارژ رایگان در فضای مجازی داغ شده  و صدای اعتراض کاربران را نیز درآورده است؛ پیامک هایی که مشترکان را به ارسال یک عدد به فلان  شماره و دریافت شارژ رایگان ترغیب می کنند اما مشخص نیست که در نهایت چه  چیزی نصیبشان می شود.

از جمله این پیامک ها، پیامکی با این مضمون است: "سلام داداش خوبی؟ مهدیم زود عدد 2 رو بفرست به 307553 شارژ میده! گرفتیش بزنگ".

یکی از کاربران توییتر این پیامک را برای آذری جهرمی وزیر ارتباطات به اشتراک گذاشته و از او درخواست پیگیری موضوع را کرده است. جهرمی هم که معمولا در توییتر فعال است و مشکلات کاربران را از این طریق پیگیری می کند پاسخ او را داده و نوشته است:

"این کار هم کلاهبرداری و دزدی از مردم است. علاوه بر برخورد قانونی با عوامل، وجوه کلاهبرداری شده نیز بایستی به مشترکین بازگردد."

پاسخ وزیر ارتباطات به توییت کاربر معترض در مورد یک کلاهبرداری

این کاربر ادعا کرده است که ارسال این پیامک با آگاهی و اطلاع اپراتورهای تلفن همراه صورت می گیرد. اگر واقعا چنین است تکلیف مشترکان و خسارتی که به آنها وارد می شود بر عهده کیست؟ اما اگر این گونه نیست چرا اپراتورها اقدام عملی در این خصوص انجام نمی دهند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار