واکنش مسعود شجاعی به انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی +جزئیات

کاپیتان تیم ملی فوتبال بود که تنها چند روز بعد از بازگشت از جام جهانی به مناطق جنوبی کشور سفر کرد و اقداماتی برای کمک به مردم در جهت رفع بحران آب انجام داد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛قبلا هم اتفاق افتاده بود که فوتبالیست‌های مطرح در هنگام بحران‌های مختلف در نقاط مختلف کشور به یاری مردم شتافتند. این بار نوبت کاپیتان تیم ملی فوتبال بود که تنها چند روز بعد از بازگشت از جام جهانی به مناطق جنوبی کشور سفر کرد و اقداماتی برای کمک به مردم در جهت رفع بحران آب انجام داد. البته خیلی‌ها اتفاق ویژه این سفر را آشتی مسعود شجاعی با بسیجی‌ها می‌دانند.

گفتگوی جالب با مسعود شجاعی درباره حضورش و کمک به مردم جنوب

مسعود به وعده‌اش عمل کرد

ماجرا از جایی شروع شد که مسعود شجاعی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پست‌هایی برای کمک به مردم جنوب کشور به خاطر بحران کمبود آب منتشر کرد. با این که این پست‌ها با انتقاد عجیب برخی‌ها همراه شد؛ مسعود به دعوت بسیج دانشگاه شهید چمران اهواز به خوزستان سفر کرد تا شخصا وارد عمل شود.

او در پاسخ به دعوت‌نامه‌ای که برایش ارسال شده، وعده داده بود برای کمک به مناطق جنوبی سفر می‌کند و همین اتفاق هم رخ داد تا مورد ستایش مردم کشور قرار بگیرد. کاپیتان تیم ملی که خودش جنوبی است و فوتبالش را هم از نفت آبادان شروع کرد، از سوی بازیکنان تیم ملی وعده داد هزینه سه دستگاه آب شیرین کن را تقبل خواهند کرد.

آشتی شجاعی با بسیجی‌ها

بعد از اتفاقاتی که سال گذشته در رده باشگاهی برای مسعود شجاعی رخ داد و او به اجبار مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی به میدان رفت، همواره انتقاداتی از این بازیکن از سوی برخی اقشار صورت می‌گرفت. شاید برای خیلی‌ها جالب بود که او را یک بار در جمع بسیجی‌ها ببینند.

شجاعی در جریان این سفر یک شب را با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز در کنار بسیجی‌های این دانشگاه گذراند و با آن‌ها برای حل بحران بی‌آبی گفتگو کرد. برخی از این اتفاق به عنوان یک آشتی‌کنان میان بسیجی‌ها و کاپیتان تیم ملی نام بردند.

صحنه‌های تحسین برانگیز

با این که طبق قانون بازیکنان حاضر در جام جهانی باید ٢ هفته پس از این رقابت‌ها به استراحت بپردازند، شجاعی به جای استراحت به یاری مردم کشورش در چنین بحران بزرگی رفت تا محبوبیت اجتماعی‌اش میان مردم بیشتر از قبل شود.

او حتی خودش برای کمک به مردم دست به کار شد و عکس‌هایی که از او در هنگام جابه‌جایی تانکر و رساندن آب به مردم منتشر شد، واکنش‌های بسیار مثبتی را در پی داشت. خیلی از مردم و حتی همبازیان شجاعی در تیم ملی با انتشار پست‌های اینستاگرامی از کاپیتان تیم ملی تشکر کردند.


بیشتر بخوانید:بالاخره آب شورِ خرمشهر شیرین شد؟ 



شجاعی: نمی‌خواستم آن عکس‌ها منتشر شود

مسعود شجاعی که بدون هیچ منتی در مناطق جنوبی کشور حاضر شد و تا یکی، دو روز آینده هم برای رسیدگی به مشکلات مردم شهر‌هایی مثل اهواز، آبادان و خرمشهر در آنجا حضور خواهد داشت، در گفت‌وگوی کوتاهی اعلام کرد اصرار داشته این اتفاقات رسانه‌ای نشود: «اصلا نمی‌خواهم درباره کاری که انجام دادم، صحبت کنم، چون وظیفه خودم می‌دانم و منتی بر سر کسی ندارم.

من به دوستان تاکید کرده بودم که نمی‌خواهم حضورم در میان مردم و اقداماتی که انجام دادیم، رسانه‌ای شود. با این حال از کسانی که این عکس‌ها را منتشر کردند، دلخورم، چون به دنبال تبلیغ خودشان بودند. البته انتشار برخی از عکس‌ها هم که اجتناب‌ناپذیر بود، چون مردم روستا‌ها گرفتند و منتشر کردند. در هر صورت بازهم می‌گویم که هیچ علاقه‌ای به انتشار این عکس‌ها نداشتم.

منبع:روزنامه شهروند

انتهای پیام/

انتشار عکس‌هایش در آبرسانی جنوب را کاری تبلیغاتی خواند

برچسب ها: جام جهانی ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار