دفتر هنر‌های تجسمی ارشاد مدیر جدیدش را شناخت

هادی مظفری به عنوان مدیرکل جدید دفتر هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و در دفتر کارش مستقر شد.

دفتر هنر‌های تجسمی ارشاد مدیر جدیدش را شناختبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید ملانوروزی پس از ۵ سال با دفتر هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خداحافظی کرد و هادی مظفری جایگزین او شد.

مظفری که در کارنامه خود سرپرستی معاونت فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را دارد، به پیشنهاد سیدمجتبی حسینی معاون هنری برای تصدی این پست به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد شده بود.

ملانوروزی از دی‌ماه ۱۳۹۲ مسئولیت مدیرکلی هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت و به دلیل تعامل سازنده با طیف‌های گوناگون هنری، مورد حمایت شورای انجمن‌های تجسمی ایران بود.

حسینی:تعداد نگارخانه ها در دوران ملانوروزی افزایش یافت

 سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و فعلی هنرهای تجسمی که صبح شنبه 16 تیرماه در معاونت امور هنری برگزار شد، اظهار داشت: ملانوروزی تحصیل کرده هنر و هنرمند است و در پنج سال حضور در دفتر هنرهای تجسمی، خدماتی ارائه کرد و تعداد نگارخانه ها افزایش یافت. امیدواریم مظفری نیز با توجه به تجربه هایی که دارد بتواند زمینه مناسب تری را برای توسعه هنرهای تجسمی و پویایی این حوزه فراهم کند.

مجید ملانوروزی هم در این جلسه گفت: در این دوره سعی شد اعتبار به موزه هنرهای معاصر تهران بازگردد و نمایشگاه های داخلی و خارجی در موزه برگزار شد و در توسعه و رشد نگارخانه ها، بخش خصوصی فعالیت کرد و نقش داشت. امیدواریم آقای مظفری با توجه به شناخت و تجربه های ارزشمند و موفقی که در حوزه فرهنگی و هنری دارد به توسعه بیشتر هنرهای تجسمی کمک کند.

هادی مظفری نیز در این جلسه از خدمات ملانوروزی قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همراهی هنرمندان و مجموعه هنری، فضای مناسب تری برای توسعه هنرهای تجسمی فراهم شود.

 در بخشی از جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری، با حضور خسرو طالب زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع هوشمندسازی سامانه های حوزه فعالیتی معاونت امور هنری برای صدور مجوز در راستای دولت الکترونیک و حقوق شهروندی برررسی شد.   

انتهای پیام/

ملانوروزی از دفتر هنر‌های تجسمی ارشاد رفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار