اعزام ۳ هزار و ۳۲۰ زائر مازندرانی به سرزمین وحی

۳ هزار و ۳۲۰ زائر مازندرانی در قالب ۱۲ پرواز به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در نشست با مدیریت حج و زیارت استان و دست اندرکاران حج در گفت: ۳ هزار و ۳۲۰ زائر مازندرانی از ۱۵ مرداد امسال در قالب ۱۲ پرواز و در ۵ روز از طریق شرکت هواپیمایی عربستان سعودی از فرودگاه بین المللی ساری به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

وی افزود: با حساسیت موضوع حج و تبعات سیاسی و بین المللی مسایل آن، با هماهنگی بعمل آمده با دادستان استان و فرماندهی نیروی انتظامی نحوه اطلاع رسانی و برخورد با زائرانی که احتمالا به جهت عدم آگاهی دارو‌های غیر مجاز به همراه خود حمل می‌ نمایند پیش بینی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان به آمادگی کامل مجموعه فرودگاهی جهت انجام عملیات پروازی مطلوب برای اعزام حجاج بیت الله الحرام از فرودگاه ساری اشاره کرد و گفت: همچنان که در سال گذشته از نظر ارزیابی کیفیت فرودگاهی و سامانه کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی حائز رتبه برتر بودیم، امیدواریم امسال نیز با همکاری و مساعدت و همراهی تمامی عوامل خدمات زائر و فرودگاهی شاهد این جایگاه باشیم که قطعا رضای مردم و خداوند تبارک و تعالی را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است: تعداد ۱۲۴ نفر از عوامل خدمات رسانی به زائران، سه هفته قبل از شروع عملیات پروازی استانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/ م

۱۵ مرداد ماه آغاز اعزام زائر مازندرانی به سرزمین وحی

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.