تجهیزات توان‌بخشی به مددجویان بوشهری ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: به ارزش ۲.۳ میلیارد ریال تجهیزات توان‌بخشی شامل ویلچر، واکر، تشک مواج و تختخواب برای ۵۱۷ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر ارائه شده است.

تجهیزات توان‌بخشی به مددجویان بوشهری ارائه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی خدمات حمایتی به بیماران خاص مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی از نیاز‌های حیاتی مددجویان تحت حمایت این نهاد است اظهار داشت: مهم‌ترین گروه هدف کمیته امداد، بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر هستند که به عنوان اولویت اصلی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارند.

لطفی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان بوشهر از یک‌هزار و ۱۵۰ بیمار خاص و صعب العلاج افزود: یک‌هزار و ۱۵۰ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند که در سه ماهه نخست امسال ۵۱۷ نفر از آن‌ها خدمات درمانی و بهداشتی رایگان دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان خدمات پزشکی و درمانی به ۵۱۶ بیماران خاص و صعب العلاج ارائه شده افزود: امسال نیز ۲.۳ میلیارد ریال تجهیزات اعم از ویلچر، واکر، تشک مواج و تخت خواب برای ۵۱۷ بیمار خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: همه این بیماران با بهره مندی از خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌توانند مشکلات ناشی از بیماری خود را به صورت رایگان درمان کنند.

لطفی با تاکید بر اینکه حففظ سلامت مددجویان تحت حمایت در رأس برنامه‌های کمیته امداد است خاطر نشان کرد: علاوه بر حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، مادران شیرده و کودکان مبتلا به سوء تغذیه این نهاد، از سبد غذایی رفع سوء تغذیه نیز بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

۲.۳ میلیارد ریال تجهیزات توان‌بخشی به مددجویان بوشهری ارائه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.