توسعه پایدار روستا‌ها در گرو مشارکت مردم است

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهرگفت: دهیاری‌ها از ظرفیت مشارکت مردم در مسیر دستیابی به توسعه پایدار استفاده کنند.

توسعه پایدار روستا‌ها در گرو مشارکت مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فاطمه دهقانی روز شنبه درجمع خبرنگاران با گرامیداشت روز دهیاری‌ها افزود: شکل‌گیری نهاد دهیاری، به عنوان بازوان اجرایی شورا‌های اسلامی روستا فرصتی مناسب برای مدیریت نوین روستایی فراهم آورده تا همراه و دوشادوش مردم و حاکمیت در عمران و آبادانی مناطق روستایی بکوشند.

وی یادآورشد: امروزه برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی در فرآیند نظام مردم سالاری دینی، موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده است بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به لحاظ تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند.

دهقانی ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه هستند.

وی گفت: دست یابی به شاخصه‌های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است تا با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم شود.

وی با تقدیر از خدمات دهیاری‌های استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم دست اندر کاران حوزه مدیریت روستایی بتوانند با ارائه خدمات قابل قبول و خلق فرصت‌های لازم زمینه مشارکت مؤثر مردم در تحقق توسعه پایدار روستایی را در سراسر ایران فراهم کنند.

انتهای پیام/م

دهیاری‌ها از ظرفیت مشارکت مردم  استفاده کنند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.