شهرداری تبریز ؛

تفاهمنامه همکاری شرکتهای چینی و ایتالیایی در تبریز

شهرداری تبریز با شرکت های چینی و ایتالیایی برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرحهای مختلف، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

سرمایه گذاری شرکتهای چینی و ایتالیایی در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛   بر اساس این تفاهم نامه، شرکت های ایتالیایی در زمینه هوشمندسازی شهری و نیز ساخت شهربازی های مدرن مطابق با استانداردهای جهانی در تبریز فعالیت خواهند کرد و شرکت های چینی نیز در طرح های مترو و انبوه سازی مشارکت می کنند.


شهین باهرشهردار کلانشهر تبریز در حاشیه امضای این تفاهمنامه با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در تمامی حوزه های شهری فراهم شده است افزود: جذب سرمایه گذار بهترین راه درآمدهای پایدار شهری است بطوریکه تکنولوژی های نوین به همراه آورده های نقدی شرکت های خارجی بسیاری از مسائل و مشکلات مجموعه مدیریت شهری را حل و فصل خواهد کرد.


وی با بیان اینکه در این کلانشهر بهترین بستر برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: حمایت های دولت و مجلس از سرمایه گذاران و ایجاد بسترهای مناسب، شرایط را برای سرمایه گذاری ایده آل می کند.


وی ضمن اشاره به همکاری های قبلی با طرف های چینی، ایتالیایی و قرقیزستانی تصریح کرد : موانع سرمایه گذاری بیش از پیش رفع و راه برای سرمایه گذاری تسهیل شده است.


شهردار تبریز حضور سرمایه گذاران خارجی در این کلانشهر را موجب رونق اقتصاد و توسعه اشتغال دانست و گفت: بر اساس تفاهمنامه های امضا شده، شرکت های ایتالیایی و چینی در بخش تجهیزات تفریحی، شهر هوشمند، ساختمان سازی و گردشگری، سرمایه گذاری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

سرمایه گذاری شرکتهای چینی و ایتالیایی در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.