بهره برداری از 5 هزار واحد بازسازی شده در مناطق زلزله زده

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت:۵ هزار واحد بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  عزیزالله مهدیان معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: ۱۱۰ هزار واحد آسیب‌دیده مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و ۹۸ هزار واحد خسارت‌دیده به بانک‌ها معرفی شده و از این تعداد برای ۸۰ هزار مورد عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی گفت : با توجه به نوسان قیمت‌ها مردم برای تکمیل واحدهای خود به مشکل برخورد کرده‌اند و هرچند تقاضای افزایش سقف تسهیلات دشوار است اما و مشکلات خاص خود را دارد اما پرداخت پیلوت از سوی بانک‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات را مرتفع می‌کند.

مهدیان افزود: تاکنون ۳۱ هزار واحد آواربرداری صورت گرفته، ۲۸ هزار و ۱۸۳ واحد پی‌کنی، ۱۹ هزار و ۹۷۳ واحد فنداسیون، ۹ هزار واحد دیوارچینی، ۱۳ هزار و ۳۷۳ واحد اسکلت‌بندی و ۸ هزار و ۸۷۰ واحد به مرحله سقف رسیده است و بنا داریم تا پایان تیرماه جاری ۵ هزار واحد را قابل سکونت کنیم.

وی افزود : پرداخت تسهیلات معیشتی هم آغاز شده و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به بانک معرفی شده‌اند و بیش از ۴۵ هزار تن مصالح برای این مناطق تامین کرده‌ایم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تاکنون ۳۱ هزار واحد آواربرداری صورت گرفته است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار