معرفی قهرمانان سنگنوردی رده سنی نونهالان در همدان

نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان از معرفی برگزیدگان سنگنوردی رده سنی نونهالان در استان خبر داد.

معرفی قهرمانان سنگنوردی رده سنی نونهالان و نوجوانان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس چشمه قصابانی، نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان بیان کرد: در این پیکارها 70 سنگنورد به میزبانی مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان با یکدیگر رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات و در رده سنی نونهالان A دختران، سارینا قیاسوند قهرمان شد، غزل مظفری عنوان دوم را کسب کرد و نازنین راستگو سوم شد.

نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان افزود: در رده سنی نونهالان A پسران، بهراد برزین، مهراد خزایی و فریار ورمزیار به ترتیب اول تا سوم شدند.

چشمه قصابانی بیان کرد: در رده سنی نونهالان B دختران، ثنا مجد عنوان قهرمانی را کسب کرد، نیایش سلیمی در جایگاه دوم ایستاد و ثنا اوقانی نیز سوم شد.

وی افزود: همچنین در رده سنی نوجوانان D دختران، راهین الماسی قهرمان شد، آیلین حجتی و سارا نظری به ترتیب دوم و سوم شدند.

نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: در رده سنی نوجوانان D پسران ، نیز امیرعلی چراغی قهرمان شد، امیرعلی علیخانی مقام دوم را کسب کرد و آریا آقاخانی نیز سوم شد.

جمشیدی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان C پسران، یاشار صفا دوست، آرسام فخاری و اشکان یوسفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ب

برگزیدگان قهرمانان سنگنوردی در رده سنی پایه معرفی شدند

برچسب ها: مسابقات ، سنگنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.