حقوق بشر ابزاری برای نظام سلطه در دستیابی به منافع سیاسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حقوق بشر ابزاری برای نظام سلطه در دستیابی به منافع سیاسی است.

حقوق بشر ابزاری برای نظام سلطه در دستیابی به منافع سیاسی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر جنایت‌هایی در جهان انجام می‌دهد، گفت: حقوق بشر به ابزار و حربه‌ای برای نظام سلطه در راستای دستیابی به منافع سیاسی تبدیل شده است.

وی افزود: نامگذاری هفته دوم تیر از سوی مقام معظم رهبری به عنوان هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» به دلیل جنایت‌های آمریکا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر ضرورت بازخوانی و آشکارسازی جنایت‌های آمریکا عنوان کرد: باید در این خصوص روشنگری‌های لازم و حقوق بشر مورد تقلید و حمایت آمریکا تبیین شود به طوری که جنایت‌هایی که در قالب حقوق بشر به مردم کشورهایی که مورد قبول سیاست آمریکا نیست مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی با بیان اینکه آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر جنایت‌هایی در حق مردم ایران، فلسطین، یمن، عراق وافغاستان انجام می‌دهد، گفت: حقوق بشر به ابزار و حربه‌ای برای نظام سلطه در راستای دستیابی به منافع سیاسی تبدیل شده است.

وی ظلم به بشریت به بهانه دفاع از حقوق بشر را فاجعه‌ای برای جهان و بشریت دانست و تاکید کرد: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است و با ابزارها و تبلیغات مختلف به بهانه دفاع از حقوق بشر جوامع را اغفال و فریب می‌دهد.

گنجعلی با بیان اینکه بسیاری از جوامع نسبت به حقایق و جنایت‌های آمریکا شناختی ندارند به ژست‌های حقوق بشری دولت مستکبر آمریکا در دیگر کشورهای جهان اشاره و تصریح کرد: تمام امکانات رسانه‌ای، تبلیغی و فضای مجازی در اختیار آمریکا است.

وی ادامه داد: آنها از این ابزارها برای رسیدن به اهداف کاذب و ظالمانه بهره و جامعه را اغفال می‌کنند به طوری که نظام‌های مظلوم را در قالب نظام ظالم جلوه می‌دهند و از ایران و از حقیقت‌هایی که در یمن و نوار غزه و جنایت‌هایی که در فلسطین انجام می‌شود پوشش خبری نمی‌دهند و اگر هم داشته باشند در قالبی دیگر ودر راستای منافع خود انجام می‌دهند.

وی برگزاری بیش از 37 بار انتخابات در قالب‌های مختلف در طول 40 سال پس از انقلاب را نمادی از مردم سالاری دینی دانست و یادآور شد: برگزاری انتخابات نشان از نقش، نظر و نگاه مردم در نظام جمهوری است که با این وجود آمریکا کشور ما را نظامی غیر مردمی و نظام سلطه معرفی می‌کند .

گنجعلی عدم دخالت مقام معظم رهبری در امور اجرایی دولتمردان را نمادی دیگر از جمهوریت نظام دانست و عنوان کرد: امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به دلیل خدشه وارد نشدن به جمهوریت نظام هیچ گاه در امور اجرایی دولتمردان دخالت نکردند و حتی در موضوع برجام مانع اجرای مذاکره نشد و تنها فرمودند که من به اینها اعتماد ندارم.

وی با بیان اینکه با وجود پایبندی ایران به برجام و خروج آمریکا از معاهده، ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کردند، اضافه کرد: حتی پس از خروج آمریکا از برجام وقتی دولتمردان اعلام کردند که می‌توان با سه کشور اروپایی به برجام ادامه داد حضرت آقا فرمودند که کارتان را انجام دهید اما من به اینها نیز اعتماد ندارم که تمام این موارد نشان از جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی است اما متاسفانه در این قضایا ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر و خواسته‌های مردمی معرفی کردند.

انتهای پیام/ا

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است

برچسب ها: حقوق بشر ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار