معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، پرنیان معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی با دستور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد شده و هدف از آن اقدام عملیاتی در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعت‌گران و رفع موانع تولید است.

وی افزود: تسریع در تصمیم‌گیری، صرفه‌جویی در وقت متقاضیان و صنعتگران، اجرای عملی فرهنگ مشتری‌مداری و مردم‌محوری و آشنایی مدیران و تصمیم‌گیران با مسائل روز و در لحظه تولیدکنندگان از دیگر اهداف ایجاد این کمیته است.

دبیر کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: با ایجاد این کمیته، ضمن افزایش تعاملات میان دستگاهی و مشارکت منطقه‌ای برای رفع موانع و مشکلات صنعت‌گران، امکان برنامه‌ریزی عملیاتی‌تر برای تصمیم‌گیران فراهم خواهد شد که در نهایت منجر به افزایش دلگرمی و رضایت تولیدکنندگان می‌شود.

پرنیان ادامه داد: پس از انجام مراحل اجرای این طرح، گزارش‌های تجمیعی از وضعیت و مشکلات واحد‌های تولیدی به حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ارائه خواهد شد، تا نسبت به تصمیم‌گیری‌های کلان اقدام شود.

وی اظهار کرد: تاکنون دو شهرک مورد بازدید اعضای این کمیته قرار گرفته و تلاش می‌شود تا هر هفته نسبت به مشکلات دو شهرک جلسه‌ای تشکیل و مسائل بررسی شود. 

 

انتهای پیام/ش

کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار