مدیران استان بوشهر برای جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنند

استاندار بوشهر گفت: مدیران اجرایی استان با کار کارشناسی و ارائه طرح‌های دقیق و هوشمند برای جذب حداکثری اعتبارات ملی در سال جاری تلاش کنند.

مدیران استان بوشهر برای جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر بر لزوم تخصیص اعتبارات پژوهشی و تحقیقاتی تاکید افزود: تخصیص یک درصد اعتبارات پژوهشی و تحقیقاتی نیز امری مهم است که این اعتبارات باید در مسیری هزینه شوند که مطالعات راهگشا و کارگشا و کاربردی داشته باشند.

وی بیان کرد: مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که خروجی کار آن‌ها رضایت‌مندی مردم باشد.

گراوند اظهار داشت: سرکشی به حوزه‌های مختلف زیرمجموعه مدیران و شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم امری مهم است که باید مورد توجه مسئولان باشد و همه موظف هستیم در خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم کاهش زمان اجرای برخی پروژه‌های عمرانی بیان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به منظور جلب رضایت مردمی نسبت به کوتاه‌تر شدن زمان اجرای طرح‌ها همت کنند.

گراوند ادامه داد: علاوه بر تسریع در تکمیل طرح‌ها نسبت به افزایش سطح کیفی آن‌ها اقدام شود.

وی همچنین خواستار حمایت از پیمانکاران بومی شد و افزود: تقویت و حمایت از پیمانکاران بومی موجبات ایجاد اشتغال بیشتر در استان برای جوانان جویای کار می‌شود و مدیران باید با جدیت این مساله را مد نظر قرار دهند.

گراوند، همچنین خواستار استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها، شورا‌ها و بخش خصوصی در استان شد.

انتهای پیام/م

مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات ملی در سال جاری تلاش کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.