جام جهانی ۲۰۱۸؛

رکورد خاص کلوزه در تاریخ جام جهانی

بسیاری از رکورد‌ها در این دوره از جام جهانی تغییر کرد، اما یکی از رکورد‌هایی که تغییر نکرد رکورد خاص کلوزه در تاریخ این مسابقات است.

رکوردی که شکسته نخواهد شد/کلوزه تا ابد اقای گل تاریخ جام جهانی می ماندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛میروسلاو کلوزه با 16 گل بدر رقابت های جام جهانی فوتبال بالاتر از بازیکنانی چون رونالدو برزیلی با 15 گل ،گردمولر با 14 گل،ژوست فونتین فرانسوی با 13 گل،پله برزیلی با 12 گل،ساندرو کوسیچ مجاری تبار ویورگن کیلنزمن با 11 گل آقای گل تاریخ جام های جهانی است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

باید گفت هر فوق ستاره ای در تاریخ فوتبال  مانند لیونل مسی یا کریس رونالدو در آرزوی چنین عنوانی است چرا که کسب این عنوان نشان می دهد که این ستاره برترین تمام کننده تاریخ فوتبال جهان است.

بسیار روشن است که رونالدو برزیلی،گردمولر آلمانی یا پله که 3 یا 4 گل با این ستاره با اخلاق آلمانی واسطوره لاتزیو فاصله دارند در هیچ جام جهانی حاضر نخواهند شد .

بدین ترتیب  باید به سراغ ستاره هایی می رویم که شانس حضور در رقابت های جام جهانی را دارند،اما پس از آنالیزی کلی در این دوره رقابت های جام جهانی باید بگوییم شاید  کلوزه در صدر برترین گلزنان تاریخ جام های جهانی باشد،چرا که توماس مولر ستاره آلمانی که 10گل در تاریخ رقابت های جام جهانی به ثمر رسانده در این دوره گلی به ثمر نرساند وحتی اگر او در جام جهانی 2022 قطر حاضر باشد به ثمر رساندن 6 گل برای پر کردن فاصله امری محال به نظر می رسد .

درمرحله دوم کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی که در این دوره از رقابت های جام جهانی 4 گل به ثمر رسانده در نهایت توانسته 7 گل در کارنامه جام جهانی خود ثبت کند ولیونل مسی هم تفاوت چندانی با وی ندارد.

این در حالیست که باید قبول کنیم  اگر برای 2 فوق ستاره بزرگ به نام های رونالدو و مسی هم شانس نه چندان زیادی قائل باشیم رسیدن به رکورد کلوزه که هیچ رسیدن به رکورد پله وکلینزمن نیز محال است.

اما به رکورد آقای گل قبلی تاریخ جام جهانی یعنی جیمز رودریگز کلمبیایی می رسیم که در این دوره از رقابت ها حتی یک گل هم نتوانست به ثمر برساند ونشان داد که وی به هیچ عنوان در حد واندازه های کلوزه نیست.

تنها فردی که می توانیم  امیدی برای او قائل باشیم هری کین ستاره تیم ملی فوتبال انگلستان است که به تازگی و در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه توانسته 6 گل بزند. این مهاجم تاتنهام از 6 گلی که به ثمر رسانده بیشتر آن از روی نقطه پنالتی بوده واین درحالیست که کلوزه یک گل خود از 16 گل را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

کلوزه جاودانه شد

 گزارش از : علی جواهرچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار