هازارد جانشین نیمار در رئال می شود

سران باشگاه رئال تصمیم دارند در صورت ناکامی در جذب نیمار،ستاره تیم ملی بلژیک را جایگزین او بکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با درخشش ادن هازارد در ترکیب تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018، سران باشگاه رئال حالا او را گزینه دوم خود پس از نیمار می دانند.کاپیتان بلژیک و ستاره چلسی در بازی روز جمعه برابر برزیل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت و به مراتب برتر از نیمار ظاهر شد.
اما نیمار،ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مدت طولانی است که هدف فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال است و از او به عنوان کهکشانی بعدی برنابئو یاد می شود.
لوس بلانکوس احساس می کند احتمال دارد تابستان امسال این اتفاق بیفتد. نقل مکان احتمالی کریستیانو رونالدو به یوونتوس فضا را برای آمدن نیمار به پایتخت اسپانیا باز می کند.
متقاعد کردن پاری سن ژرمن برای قطع همکاری با نیمار آن هم فقط پس از یک فصل، دشوار خواهد بود، و این باعث می شود که رئالی ها گزینه های دیگری را نیز مدنظر داشته باشند.
ادن هازارد، در سن 27 سالگی، از تجربه زیادی برخوردار است و سال ها می تواند بازی کند و نمایش های او در بزرگترین رویداد فوتبال جهان نشان داده است که او می تواند خود را با زندگی در سانتیاگو برنابئو هماهنگ کند.
هازارد توانایی های گلزنی بالایی نیز دارد و می تواند جای خالی رونالدو را پر کند.
ستاره بلژیکی چلسی پیش از این از تمایل خود برای پیوستن به رئال خبر داده بود و حتی پدر این بازیکن اعلام کرد ادن قرارداد خود را با چلسی تمدید نکرده تا به رئالی ها کمک کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
انتهای پیام/


ادن جایگزین نیمار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار