نجات ۱۷۰ نفر از شهروندان ساروی از حوادث

آتش نشانان سه ماه گذشته ۱۷۰ ساروی را از حادثه نجات دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، از امدادرسانی آتش نشانان به ۸۳۹ حادثه در سه ماه نخست امسال خبر داد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۵۰ آتش نشان در ۴۱۶ مورد آتش سوزی و ۴۲۳ مورد حادثه در سه ماهه اول امسال جان ۱۷۰ نفر را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات دادند.

کلانتری با اشاره به اینکه بعضاً خسارت‌های ناشی از حوادث غیر قابل جبران است، گفت: در اثر حوادث سه ماهه نخست سال، ۱۱۶ نفر مصدوم و ۹ نفر نیز جان باختند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به امداد رسانی و خدمات آتش نشانی ساری فراتر از محدوده شهری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۹۵ عملیات در خارج از محدوده شهری انجام شده که برای انجام این عملیات‌ها ۵۷۴ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شد.

وی گفت: بیشترین آتش سوزی‌ها در معابر و گذرگاه‌ها با ۱۶۰ مورد، اماکن مسکونی با ۸۶ مورد و در فضای سبز و کشاورزی با ۶۷ مورد رویداده است.

وی افزود: بر اساس گزارش کارشناسان، بیشتر علت آتش سوزی‌ها در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از مواد جامدسوز با عاملیت انسانی، کبریت و ته سیگار و برق بود.

کلانتری از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در کمترین زمان ممکن با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.
انتهای پیام/آ

امداد رسانی به ۸۳۹ حادثه در سه ماه

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.