بوفون:یوونتوس برای دست یافتن به جام‌های جدید به رونالدو نیاز دارد

بازیکن سابق تیم یوونتوس گفت:رونالدو برای فوتبال ایتالیا بسیار خوب است و یوونتوس نیز برای رسیدن به موفقیت‌ها و جام‌های فروان به او نیاز دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت «گل» ؛ جان لویجی بوفون ستاره و دروازه بان سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در ارتباط با پیوستن کریستاینو رونالدو به یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی گفت:در صورتی که رونالدو با یوونتوس  امضا کند ، موقعیتی عالی برای فوتبال باشگاهی ایتالیا ایجاد خواهد شد.

بوفون در ادامه افزود:این باعث خوشحالی من است که رونالدو به یوونتوس می پیوندد، زیرا او بازیکنی است که یوونتوس به آن نیاز دارد و برای دست یابی به جام های گوناگون باید او را جذب کند.اما باید بگویم 2 گل این بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا به شدت برای من آزار دهنده بود.

در پایان گفتنی است جان لویجی بوفون پس از 17 سال حضور در باشگاه یوونتوس و حضور بیشتر از 500 مرتبه در ترکیب تورینی ها ،حالا اما به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه پاریس سن ژرمن پیوسته تا در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.همچنین شایعات حاکی از آن است که رونالدو پرتغالی در تابستانی امسال با رقمی نزدیک به 118 میلیون دلار به باشگاه یوونتوس خواهد پیوست تا این بار پس از 3 مرتبه حذف این باشگاه ، نردبانی برای دست یابی به جام های گوناگون فوتبال باشگاهی اروپا باشد.

بیشتر بخوانید:

پورعلی گنجی در جمع برترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸

انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شد

تاریخ سوپرکاپ اسپانیا مشخص شد

انتهای پیام/

اظهارات بوفون در مورد پیوستن رونالدو به یوونتوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار