رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تیم قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا، یک پلت‌فرم ربات‌های صنعتی ارائه داد که در مرحله تجاری‌سازی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: در صورت عملیاتی شدن، گام مهمی در زمینه شرکت‌های ربات‌ساز در ایران و تولید ربات‌های صنعتی برداشته خواهد شد.

موسی خانی با اشاره به توسعه شرکت‌های دانش بنیان اضافه کرد: در حال حاضر ۸ شرکت دانش بنیان در مرحله سرمایه گذاری برای کار مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین قرار دارند.

وی گفت: یکی از شرکت‌های دانش بنیان واحد قزوین در حوزه بازی‌سازی فعالیت‌های خوبی انجام داده و در مرحله ورود به بازار است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: یکی دیگر از شرکت‌ها پروژه جدیدی درباره میدان نقش جهان اصفهان برای تصاویر سه‌بعدی تحویل گرفته که در مرحله اجراست.

موسی خانی در ادامه از برگزاری مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور تیم‌هایی کشور‌های آسیایی، روسیه و استرالیا در جزیره کیش در آذرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

یک پلت‌فرم ربات‌های صنعتی دانشگاه آزاد قزوین در مرحله تجاری سازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار