کشف مواد غذایی غیر قابل مصرف در بجنورد

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در سه ماهه نخست سال، ۸ قلم مواد غذایی غیر قابل مصرف از فروشگاه‌های شهرستان بجنورد کشف و جمع آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در سه ماهه نخست امسال  ۸ قلم مواد غذایی غیر قابل مصرف به ارزش ۱۷۵ میلیون ریال از فروشگاه‌های شهرستان بجنورد کشف و جمع آوری شد.
وی گفت: در بازدید‌های انجام شده توسط کارشناسان غذا و داروی دانشگاه از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی استان ،  از ۶ مرکز، مواد غذایی غیرقابل مصرف تاریخ مصرف گذشته تقلبی و قاچاق جمع آوری شد.
براتی زاده اظهار کرد: بعد از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی ، اقلام جمع آوری شده قاچاق به اموال تملیکی در مشهد و اقلام تاریخ مصرف گذشته به معاونت غذا و دارو برای معدوم سازی منتقل شد.
وی از شهروندان خواست: در هنگام خرید هر ماده غذایی به مشخصات کامل محصول نام و نشانی کارخانه ، شماره پروانه ساخت ، تاریخ تولید و انقضای مصرف توجه کرده و از خرید محصولات بدون بسته بندی و مشخصات خودداری نمایند.
انتهای پیام / ب

کشف ۸ قلم مواد غذایی غیر قابل مصرف در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.