تاکید بر تغییر رویکرد اقتصادی مدیران

رویکرد مدیران آذربایجان شرقی باید متناسب با شرایط جدید اقتصادی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان با بیان این مطلب در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالان بخش تولید گفت: امروز وضع اقتصادی کشور با چالش‌های جدی روبرو است و برای عبور از این مشکلات باید نگاه‌ها و رویکرد‌های اقتصادی مسئولان استان متفاوت‌تر از گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم سرعت، دقت و صحت تصمیمات را از نکات ضروری برای عبور از چالش‌ها دانست و خاطر نشان کرد: باید با ایجاد کار و رونق اقتصادی در مقابل فشار‌های روانی دشمنان مقاومت کنیم.

وی نقش مسئولان را در این میان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همدلی مسئولان با مردم و به ویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است و مدیران باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین امید آفرینی در میان مردم را از دیگر نکات مهم عبور از چالش‌های اقتصادی عنوان کرد و افزود: باید در برابر ایجاد کنندگان یاس و نا امیدی در بین مردم ایستادگی کنیم چرا که در وضع کنونی حفظ وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به مسئله برق واحد‌های تولیدی لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو می‌خواهیم تا همراهی لازم را با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی داشته باشد تا این تولید کنندگان نیز بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق‌های صنعتی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بانک‌ها باید برای رونق اقتصادی وارد میدان شوند تا شاهد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم. 

 

انتهای پیام/ش

همدلی مسئولان با مردم به ویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار