سلیمانی: می‌خواهیم در هلند بدرخشیم / هدف سهمیه والیبال پاراآسیایی است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان گفت: هدف اصلی ما کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی است، اما می‌خواهیم در مسابقات جهانی هلند نیز بدرخشیم.

سلیمانی: می‌خواهیم در هلند بدرخشیم / هدف ما سهمیه پاراآسیایی استفریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اعضای تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان این روز‌ها آخرین مرحله از اردوی خود را سپری می‌کنند. اردویی که متصل به اعزام است و 2 تیم راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

وی ادامه داد: در تیم دختران نسبت به ادوار قبل جوانگرایی صورت گرفته است و همین جوانگرایی سبب شده است روند اردو‌های ابتدایی تا حدی به سمت فنی و یادگیری پیش برود، اما در این مراحل پایانی روی بخش بدنسازی و تاکتیک تیمی کار کردیم و شرایط خوبی را رقم زدیم. در حال حاضر نیز آماده هستیم که به مسابقات اعزام شویم.

سلیمانی درباره مسابقات جهانی هلند گفت: این مسابقات دومین اعزام جهانی دختران والیبال نشسته ایران است. اعزام قبلی چند سال قبل بود که جنبه کسب تجربه داشت، اما این بار حریف دست و پا بسته برای حریفان خود نیستیم و برای کسب نتایج خوب به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در ادامه خاطر نشان کرد: هدف اصلی تیم والیبال نشسته زنان در گام نخست کسب سهمیه پاراآسیایی ۲۰۱۸ و پاراالمپیک ۲۰۲۰ است با این حال ما در مسابقات جهانی هلند نیز به دنبال درخشش هستیم و تلاشمان را به کار خواهیم بست.

سلیمانی درباره حضور هنرمندان در تمرین تیم ملی زنان گفت: حضور هنرمندان در کنار تیم ملی به اعضای تیم روحیه می‌دهد و موجب می‌شود انگیزه پیدا کنند. مهتاب کرامتی و حامد بهداد روز گذشته در کنار تیم بودند و با حرف‌ها و تشویق هایشان به تیم ملی از لحاظ روحی کمک زیادی کردند. امیدوارم دختران ایران بتوانند خوب کار کنند و با نتایج خوب محبت همه آن‌هایی که حمایتمان کردند را جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

تاریخچه والیبال نشسته ایران از آغاز تاکنون

چهارمین برد پیاپی ایران در لیگ جهانی والیبال نشسته

انتهای پیام/

فریبا سلیمانی از وضعیت تیم ملی والیبال نشسته می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار