معاون استاندار سمنان:

سمنان ۱۴۰۰ شعار گردشگری استان تعیین‌شده است

معاون استاندار سمنان گفت : با توجه به اینکه سمنان ۱۴۰۰ شعار گردشگری استان تعیین‌شده است ، باید تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق این هدف به کار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  در نشست با فعالان گردشگری استان گفت : فعالیت فعالان گردشگری در چهارچوب صنف و تشکل می‌تواند به بهبود شاخص‌های این بخش کمک شایانی کند و  با توجه به اینکه سمنان ۱۴۰۰ شعار گردشگری استان تعیین‌شده است لذا باید تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق این هدف به کار گرفته شود.

وی در ادامه افزود : در مسیر توسعه گردشگری استان در وهله نخست باید مشکلات و دغدغه‌ها شناسایی و برای رفع آن اقدام کرد. قطعاً با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از مزیت‌های مطلوب استان در راستای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و رونق اقتصادی بهره برد.

هنوز در جای‌جای استان سمنان نقاط ناشناخته‌ای برای گردشگری وجود دارد

عسگری با بیان اینکه هنوز در جای‌جای استان سمنان نقاط ناشناخته‌ای برای گردشگری وجود دارد، تصریح کرد : برگزاری رویدادهای معنوی و برپایی نمایشگاه‌ها، راه‌اندازی آموزشگاه‌های گردشگری و استارتاپ ها می‌تواند این ظرفیت‌های ناشناخته را برای فعالان گردشگری بیشتر معرفی کند.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد : فعالان گردشگری باید بر ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان سمنان متمرکز شوند و معدن نمک گرمسار، غار مهدی‌شهر و شیر بند دامغان، کویر رضاآباد شاهرود و حاج علی‌قلی دامغان و ... هرکدام به‌تنهایی مقصد گردشگری هستند که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها زمینه حضور گردشگر را در استان فراهم کرد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.