تکرار ادعاهای وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران و سوریه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدید از بلندی‌های جولان اشغالی مدعی شد، نیرو‌های تحت حمایت ایران در سوریه در حال تاسیس «شبکه‌های تروریستی» در منطقه مرزی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه ضمن حضور در نواحی مرزی و بازدید از بلندی های جولان اشغالی مدعی شد ایران با تاسیس زیرساختها در سوریه در تدارک حمله نظامی به اسرائیل است.

لیبرمن ضمن تکرار یاوه گویی‌های خود، گفت: «حضور ایران در سوریه غیرمنطقی است و ما آمادگی پذیرش حضور ایران در هیچ نقطه از سوریه را نداریم. همانطور که بارها شنیده اید ما علیه تثبیت ایران در سوریه اقدام می کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: «نیروهای حزب الله با حمایت ایران و سوریه در صدد ایجاد شبکه ای تروریستی در منطقه حائل هستند». وی در ادامه لفاظی خود گفت: «هر لحظه حضور آن ها شناسایی شود، ما اقدام می کنیم».

او با اشاره به لزوم پایدار ماندن توافق منطقه حائل سال 1974، تهدید کرد: «من برای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل روشن کردم که هر سرباز سوری با ورود به منطقه حائل جان خود را به خطر می اندازد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار