در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نظارت تعزیرات بر روند اخذ شهریه مدارس غیردولتی/ حضور نماینده آموزش و پرورش در گشت‌های مشترک

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام تعزیرات گفت: این سازمان بر روند اخذ شهریه مدارس غیردولتی نظارت و پرونده‌های متخلف را بررسی می‌کند.

نظارت تعزیرات بر روند اخذ شهریه مدارس غیردولتی/ حضور نماینده آموزش و پرورش در گشت‌های مشترکعلیرضا نورنژاد مدیر کل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ورود تعزیرات به مدارس غیر دولتی با هدف نظارت بر شهریه این مدارس اظهار کرد:سازمان تعزیرات در حوزه مدارس غیر دولتی  از حیث نظارت بر اخذ وجه وارد عمل می شود و در مواردی که شهریه بیش از نرخ مصوب باشد پرونده‌های این مدارس در سازمان تعزیرات پیگیری خواهد شد.

وی  با تأکید بر اینکه سازمان تعزیرات هرگز در حوزه آموزشی مدارس وارد نمی‌شود،  گفت: توجه اصلی ما صرفا بر جنبه مالی و شهریه های نامتعارف مدارس است.

مدیر کل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی کشور درباره اعتراض آموزش و پرورش مبنی بر ورود تعزیرات به مدارس غیر دولتی بیان کرد: این مساله عمومیت ندارد و گاهی در گشت‌هایی مشترک نماینده‌ای از آموزش و پرورش همراه تیم تعزیرات حضور پیدا می کند.

وی اظهار کرد: با آموزش و پرورش برای نظارت بر روند اخذ شهریه همکاری داریم و در مواردی پرونده‌های متخلف به سازمان ارجاع داده شده‌اند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بارها آموزش و پرورش با ورود تعزیرات به مدارس مخالفت کرده است همچنین برمبنای ماده ۵ قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی از جمله وظایف و اختیارات شورای نظارت مرکزی نظارت بر عملکرد مدارس و مراکز غیردولتی و شورا‌های نظارت استان، شهرستان و منطقه و  تهیه و تدوین «الگوی تعیین شهریه مدارس و مراکز پرورشی یا آموزشی غیر‌دولتی» تجدید نظر در آراء و تصمیمات شورا‌های نظارت استان وفق این قانون در نظر گر فته شده است.

انتهای پیام /

اما و اگرهای ورود تعزیرات به مدارس غیر دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۷
باید بیشتر نظارت وبررسی شود
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۳:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۷
چرا شهریه هارو زیاد کردند
آخرین اخبار