بسته های تشویقی مدیریت بهینه انرژی برق در فصل تابستان امسال ارائه می‌شود

وزارت نیرو و دولت برای مدیریت مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی طرح‌های تشویقی خاصی قائل شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: وزارت نیرو و دولت برای مدیریت مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی طرح‌های تشویقی خاصی قائل شده اند.

وی افزود: باتوجه به مصرف نیمی از انرژی برق استان در بخش صنعت، انتظار ویژه‌ای از این بخش داریم و از سوی وزارت نیرو بسته‌های خوب تشویقی هرساله پرداخت می‌شود که بطور نمونه در صورت استفاده صنایع از مولد‌های اضطراری در مواقع اوج مصرف برق، به ازای هر کیلوات ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان برق تولیدی خریداری می‌شود.
 
علیزاده گفت:سوخت صنایع نیز بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه مشترکان در بخش صنایع با استفاده از چهار بسته تشویقی مصرف برق خود را مدیریت کنند، اظهار کرد: بر اساس ذخیره عملیاتی از یک روز قبل به صنایع اعلام می‌کنیم مصرف بار خود را تقلیل دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اعلام کرد: شایسته است مدیران واحد‌های تولیدی استان با جابجایی تعطیلات وتعمیرات سالیانه به فصل تابستان ومواقع اوج مصرف برق ضمن کمک به تامین برق تمامی نقاط کشور و استان از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند.

وی به مدیریت مصرف در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزانی که از ساعت ۱۲ تا ۱۶ عصر موتور‌های چاه خود را خاموش کنند، ۲۰ ساعت بقیه استفاده از برق برای آن‌ها رایگان حساب می‌شود.

علیزاده تاکید کرد: مشترکان از استفاده از دستگاه‌های پرمصرف برق در ساعات اوج مصرف خودداری کنند، چرا که همزمان با اوج مصرف هزینه برق مصرفی چهار برابر نسبت به ساعات غیر اوج مصرف محاسبه می‌شود.

وی از همه مشترکان زنجانی خواست، مشترکان با مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق را کمک کنند تا روند خدمت بی منت بدون محدودیت ادامه داشته باشد.

گفتنی است: این شرکت با داشتن ۴۵۰ هزار مشترک برق، ۵۳ درصد از برق مصرفی این استان در بخش صنعت و ۲۱ درصد نیز در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

مشترکان در بخش صنایع با استفاده از چهار بسته تشویقی مصرف برق خود را مدیریت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.