کاظمی گفت: برگزاری اردو برای دانش آموزان مناطق مرزی به منزله دفاع از مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و مرزی است.

عدالت محوری در سند تحولبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش در افتتاحیه اردوی ملی دانش‌آموزان دختر مناطق مرزی اظهار کرد: یکی از افتخارات ارزشمند نظام خدمت به مناطق محروم بوده و مهم‌ترین رویکرد نظام تعلیم و تربیت در سند تحول آموزش و پرورش، عدالت محوری محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات سند تحول فراهم شدن زمینه رشد و تعالی در مناطق محروم، مرزی و عشایری است، افزود: آموزش و پرورش با همت دستگاه‌های مختلف و خیرین توانسته در این مسیر گام بردارد.

معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش با اشاره به اینکه  امروز دولت و کشور به توجه و مشارکت بیش از پیش نیازدارد، گفت: هرکدام از ما در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به سهم خودمان در کمک کردن نقش داریم تا بتوانیم زمینه‌های توسعه کشور را در این شرایط سخت فراهم کنیم.

کاظمی خطاب به دانش‌آموزان مناطق مرزی ادامه داد: حضور شما در این برنامه فرهنگی، نماد وحدت، همدلی و همکاری است و  این اردو در کنار جنبه های پرورشی و آموزشی پیام آور  وحدت و همدلی در دفاع از مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد:  شما در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سفیران ارزشمند کشور در عرصه‌های مختلف هستید؛ شما مدافعان عرصه فرهنگ در مناطق مرزی و مدافعان دفاع از ارزش‌های نظام در مقابل تهاجم‌های دشمن در عرصه فرهنگی است.

انتهای پیام/

خدمت به مناطق محروم؛  افتخار نظام آموزشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار