کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران انتظامی این استان در 2 عملیات جداگانه 13 کیلو و 940 گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کردند.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انتقال محموله بزرگ هرویین از مرکز کشور به اردبیل توسط سه سوداگر مرگ در پوشش خانواده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چهار گروه عملیاتی مشترک با مرزبانان اردبیل پوشش انتظامی جاده اردبیل - سرچم را انجام دادند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در هنگام پوشش انتظامی این محور و کنترل خودروهای عبوری، سواری دنا مورد استفاده سوداگران مرگ را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این عملیات گفت: در بازرسی از خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان 11 کیلو و 940 گرم هرویین کشف شد.

سردار عبدی همچنین به دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 2 کیلوگرم شیشه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه پژو 405 محموله مواد مخدر از نوع شیشه را حمل می کردند که دستگیر شدند.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد اضافه کرد: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

انتهای پیام/ح

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
از زحمات پلیس برای حفظه جانه مردم سپاس گزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
باعثه افتخاره ,من به فیلم نگاه کردن اعتیاد دارم.به خودم افتخار میکنم.سیگار که پایین ترین سطحشه بدترین عوارض رو داره وای به حاله مواد مخدر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار