تحویل واحد‌های مسکونی ساخت قزوین در کرمانشاه

۵۳۵ واحد مسکونی که بنیاد مسکن قزوین در منطقه زلزله زده گیلانغرب ساخته است امروز نمادین افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ استاندار قزوین با حضور در مناطق زلزله زده گیلان غرب و روستا‌های ترشکیبان، میرابه و سرتینان، کلید این واحد‌ها را به صاحبان آن تحویل داد.

به گفته محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، از سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی احداثی برای زلزله زدگان کرمانشاهی، ۵۳۵ واحد واگذار کرد.

همتیان گفت: بنیاد مسکن استان قزوین به عنوان یکی از دوازده ستاد معین بازسازی، کار مقاوم سازی و بازسازی واحد‌های حوزه گیلانغرب به همراه شهرستان سرمست و ۲۰۹ روستا را در دستور کار داشت.

به گفته همتیان: با بررسی و ارزیابی از ۱۷ هزار واحد صدمه دیده گیلانغرب، سه هزار و ۳۰۰ واحد به احداث مجدد و ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد هم به تعمیرات و مقاوم سازی نیاز داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین با اشاره به مقام سازی ۷ هزار واحد گفت: در بخش واحد‌های احداثی هم تاکنون عملیات آرماتوربندی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۲۰۰ واحد، نصب اسکلت یک هزار و ۸۰۰ واحد، دیوار چینی یک هزار و ۴۰۰ واحد و سقف ۹۵۰ واحد به پایان رسیده و ۵۳۵ واحد هم در مرحله بهره برداری است.

همتیان افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم تا فرارسیدن سالگرد وقوع زلزله کرمانشاه ۹۰ درصد و تا پایان سال همه تعهدات محول شده را به اتمام برسانیم.

استاندار قزوین در جریان این سفر با اهالی و ساکنان این مناطق دیدار کرد.

انتهای پیام/

بهره برداری از ۵۳۵ واحد مسکونی در کرمانشاه

برچسب ها: مسکن ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار