لزوم حل مشکلات سرمایه گذاران در کوتاهترین زمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت : باید مشکلات سرمایه گذاران در کوتاهترین زمان حل شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران استان با اشاره به استعلامات بین دستگاهی برای ایجاد واحد های خدماتی رفاهی گفت : استعلامات بین دستگاهی باید در زمان کوتاه انجام شده تا سرمایه گذاران دچار سردرگمی نشوند.

وی تصریح کرد : جانمایی مکان جدید مجتمع خدماتی رفاهی جاده سمنان – فیروزکوه باید انجام شود و دستگاه ها همکاری لازم را در جهت این مجتمع داشته باشند .

عسگری با اشاره به جلوگیری از ایجاد واحد های آلاینده در استان و مخصوصا شهرستان گرمسار بیان داشت : کارشناسی میزان آلاینده بودن واحد های صنعتی باید انجام شود و واحد های صنعتی باید طرح مدیریت زیست محیطی داشته باشند.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص مصوبات این جلسه گفت : در این جلسه 4 مورد مطرح شد که در مورد اول قطار گردشگری بود که برای ظرفیت های گردشگری گروهی را سازمان میراث فرهنگی متمرکز برای ایجاد این کار کرد که به جهت ایجاد این قطار به طور آزمایشی در منطقه بیابانک و راه اندازی این قطار در کل استان مشکلاتی وجود داشت که مطرح شد و قرار است این قطار در کل استان برای معرفی جاذبه های گردشگری استان ایجاد شود .

وی در خصوص پروژه دوم اظهار داشت : با توجه به اینکه در مسیر سمنان-فیروزکوه شرایط ارائه خدمات بین راهی نبود یک متقاضی برای ایجاد این مجتمع اعلام آمادگی کرده و مشکلاتی در این راه وجود داشت که مقرر شد در کمترین زمان این مشکلات حل شود .

عسگری با اشاره به راه اندازی مجتمع توریستی تفریحی مهدیشهر گفت : برای ایجاد این مجتمع در خصوص واگذاری زمین مشکلاتی وجود داشت که با کلیات واگذاری زمین موافقت شد و باید در جلسه بعدی متقاضیان از طرح دفاع کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در خصوص ایجاد واحد صنعتی در شهرستان گرمسار بیان داشت : تمام تلاش ما این است که واحد آلاینده ای در استان و مخصوصا شهرستان گرمسار ایجاد نشود و اگر ایجاد شده در تمام فرآیند ها ملاحظات زیست محیطی را رعایت کنند و رویه ای تعریف شد تا واحد هایی که دغدغه زیست محیطی دارند از این رویه استفاده کرده تا در مراحل بعد از طریق شورای برنامه ریزی تایید یا رد شوند .

انتهای پیام / ذ 

ایجاد واحد صنعتی در شهرستان گرمسار با رعایت فرآیندهای ملاحظات زیست محیطی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.