نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام

همانطور که همه ما شنیده ایم و در کتاب‌ها خوانده ایم روزی به نام آخرالزمان در این دنیا وجود دارد که هیچ کس جز پروردگار از آن خبر ندارد .

همانطور که همه ما شنیده ایم و در کتاب‌ها خوانده ایم روزی به نام آخرالزمان در این دنیا وجود دارد که هیچ کس جز پروردگار از آن خبر ندارد که چه رزوی است و چه زمانی اتفاق می‌افتد، اما برای وقوع چنین روزی نشانه‌هایی در قرآن و کلام ائمه و امامان وجود دارد.

در این راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام آشنا نماید، پس با ما همراه باشید.

نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام

آخرالزمان یعنی چه؟

معنی کلمۀ آخر الزمان از معانی نسبی به شمار می‌رود بطور مثال؛ زمان فعلی را که مدت یکهزار وچهارصد و اندی سال از هجرت پیامبر اکرم (ص) می‌گذرد نسبت به آن زمانی که آن حضرت مبعوث به رسالت و پیغمبری شده می‌توان گفت: آخر الزمان است و مدت پانصد یا هزار یا دو هزار سال آینده را نسبت به زمان فعلی ما می‌توان گفت: آخر الزمان است و...

بنابراین، آخر الزمان یک زمان معلوم و محدودی نیست تا بتوان گفت: فلان زمان آخر الزمان است؟


بیشتر بدانید: سه ندای آسمانی در آخرالزمان در بیان امام رضا(ع) 


همانطور که نمی‌توان زمان ظهور حضرت مهدی (عج) را تعیین نمود همانطور هم نمی‌توان آخر الزمان را محدود و معلوم کرد.

البته از یک طریق می‌توان تا اندازه‌ای معنی کلمۀ آخر الزمان را دریافت و آن این است که؛

وقتی اکثر علاماتی که پیامبر اسلام (ص) و آل اطهار آن حضرت خیر داده اند عملی شوند.

می‌توان به آن زمان آخرالزمان گفت و در انتظار ظهور مهدی (عج) بود و لذا بر منتظرین ظهور لازم است که با نگاهی به روایات معصومین (علیهم السلام) با این علامات آشنا شوند تا هم با شرایط زمانی و مکانی و هم به وظایف خود در این زمینه آشنا گردند.

نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام

نشانه هاى آخر الزّمان در بیان پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) کدام اند؟

یکى از مشروح‌ترین و جامع‌ترین احادیث در مورد نشانه هاى قیامت، حدیثى است که «ابن عباس» از پیغمبر گرامى اسلام (صلى الله علیه و آله) در داستان «حجه الوداع» نقل کرده، که بسیارى از مسائل را به ما مى آموزد، و حاوى نکات فراوانى است، و روى همین جهت، تمام آن را ذیلاً مى آوریم:

او مى گوید: «ما با پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) در «حجه الوداع» بودیم (حجه الوداع آخرین حجى است که پیامبر در سال آخر عمر خود به جا آورد) حضرت حلقه در خانه «کعبه» را گرفت و رو به ما کرده، فرمود: آیا شما را از «اشراط الساعه» آگاه کنم؟


بشنوید: از کجا معلوم در آخرالزمان هستیم؟/ مرگ ملک عبدالله و نشانه های ظهور


و سلمان در آن روز، از همه به پیامبر (صلى الله علیه و آله) نزدیک‌تر بود.

عرض کرد: آرى، اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)!

فرمود: از نشانه هاى قیامت، تضییع نماز، پیروى از شهوات، تمایل به هواپرستى، گرامى داشتن ثروتمندان، فروختن دین به دنیا است، و در این هنگام است که قلب مومن، از این همه زشتى‌ها که مى بیند، و توانائى بر تغییر آن را ندارد، در درونش آب مى شود، چنان که نمک در آب.

سلمان گفت: آیا چنین امرى واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم به دست او است، اى «سلمان»! در آن زمان، زمامدارانى ظالم، وزرائى فاسق، کارشناسانى ستمگر، و امنائى خائن بر مردم حکومت مى کنند.

سلمان پرسید: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام زشتى‌ها زیبا، و زیبائى‌ها زشت مى شود، امانت به خیانتکار سپرده مى شود، و امانتدار خیانت مى کند، دروغگو را تصدیق مى کنند و راستگو را تکذیب!

سلمان سوال مى کند: آیا چنین چیزى واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به کسى که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن روز، حکومت به دست زنان، و مشورت با بردگان خواهد بود، کودکان بر منابر مى نشینند، دروغ، ظرافت، و زکات، غرامت، و بیت المال، غنیمت محسوب مى شود!

مردم به پدر و مادر بدى مى کنند، و به دوستانشان نیکى، و ستاره دنباله دار در آسمان ظاهر مى شود.


بیشتر بخوانید: مساجد در زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) چه نقشی دارند؟ 


سلمان پرسید: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن زمان زن با شوهرش شریک تجارت مى شود (و هر دو تمام تلاش خود را در بیرون خانه و براى ثروت اندوزى به کار مى گیرند) باران کم، و صاحبان کرم، خسیس؛ و تهى دستان حقیر شمرده مى شوند. در آن هنگام بازار‌ها به یکدیگر نزدیک مى گردد، یکى مى گوید: چیزى نفروختم، و دیگرى مى گوید: سودى نبردم، و همه زبان به شکایت و مذمت پروردگار، مى گشایند!

نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام

سلمان پرسید: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن زمان اقوامى به حکومت مى رسند، که اگر مردم سخن بگویند، آن‌ها را مى کشند، و اگر سکوت کنند، همه چیزشان را مباحمى شمرند، اموال آن‌ها را غارت و احترامشان را پایمال، و خون هایشان را مى ریزند، و دل‌ها را پر از عداوت و وحشت مى کنند، و همه مردم را ترسان و خائف و مرعوب مى بینى!

سلمان عرض کرد: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، چیزى از مشرق چیزى از مغرب مى آورند (قوانینى از شرق و قوانینى از غرب) و امت من، متلوّن مى گردد! واى در آن روز بر ضعفاى امت از آنها، و واى بر آن‌ها از عذاب الهى، نه بر صغیر رحم مى کنند، نه احترام به کبیر مى گذارند، و نه گنهکارى را مى بخشند، بدن هایشان همچون آدمیان است، اما قلوبشان قلوب شیاطین!

سلمان گفت: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن زمان، مردان به مردان قناعت مى کنند، و زنان به زنان، و بر سر پسران به رقابت برمى خیزند، همان گونه که براى دختران در خانواده هایشان!. مردان، خود را شبیه زنان و زنان خود را شبیه مردان مى کنند، و زنان بر زین سوار مى شوند (و به خودنمائى مى پردازند) بر آن‌ها لعنت خداباد!

سلمان عرض کرد: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!


بیشتر بدانید: آیا بیشتر یاران امام زمان (عج) ایرانی هستند؟ 


فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آخر الزمان، به تزیین مساجد مى پردازند، آن چنان که معابد یهود و نصارا را تزیین مى کنند، قرآن‌ها را مى آرایند (بى آنکه به محتواى آن عمل کنند) مناره هاى مساجد طولانى، و صفوف نمازگزاران فراوان، اما دل‌ها نسبت به یکدیگر دشمن و زبان‌ها مختلف است!

سلمان گفت: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، پسران امت مرا با طلا تزیین مى کنند، و لباس هاى ابریشمین حریر و دیباج مى پوشند، و از پوست هاى پلنگ براى خود لباس تهیه مى کنند!

سلمان عرض کرد: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، زنا آشکار مى گردد، معاملات با غیبتو رشوه انجام مى گیرد، دین را فرو مى نهند، و دنیا را برمى دارند.

سلمان گفت: آیا این امر شدنى است اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!


بیشتر بخوانید: آیا امام زمان (عج) هم منتظر ظهور هستند؟ 


فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، طلاق فزونى مى گیرد، و حدى براى خدااجرا نمى شود، اما با این حال، به خداضرر نمى زنند (خودشان زیان مى بینند).

سلمان گفت: آیا این شدنى است اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، زنان خواننده، و آلات لهو و نوازندگى آشکار مى شود، و اشرار امتم به دنبال آن مى روند.

سلمان گفت: آیا این شدنى است اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، اغنیاى امتم براى تفریح به «حج» مى روند، و طبقه متوسط، براى تجارت، و فقراى آن‌ها براى ریاو تظاهر! در آن زمان اقوامى پیدا مى شوند که قرآنرا براى غیر خدا، فرا مى گیرند، و با آن همچون آلات لهو، رفتار مى کنند، و اقوامى روى کار مى آیند که براى غیر خدا، علم دین فرا مى گیرند، فرزندان نامشروع فراوان مى شود، و قرآنرا به صورت غنا مى خوانند، و براى دنیا بر یکدیگر سبقت مى گیرند.

سلمان عرض کرد: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! این در زمانى است که، پرده هاى حرمت دریده مى شود، گناهفراوان، بدان بر نیکان مسلط مى گردند، دروغ زیاد مى شود، لجاجت آشکار، و فقر فزونى مى گیرد، و مردم با انواع لباس‌ها بر یکدیگر فخر مى فروشند، باران هاى بى موقع مى بارد، قمار و آلات موسیقى را جالب مى شمرند، و امر به معروف و نهى از منکر را زشت مى دانند.

به گونه اى که مومن در آخرالزمان، از همه امت خوارتر است، قاریان قرآنو عبادت کنندگان، پیوسته به یکدیگر بدگوئى مى کنند، و آن‌ها را در ملکوت آسمان‌ها افرادى پلید و آلوده مى خوانند.


بیشتر بدانید: نشانه‌هایی که خبر از آخر الزمان می‌دهند 


سلمان عرض کرد: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، ثروتمند رحمى بر فقیر نمى کند، تا آنجا که نیازمندى در میان جمعیت به پا مى خیزد و اظهار حاجت مى کند، و هیچ کس چیزى در دست او نمى نهد!

سلمان گفت: آیا این امر شدنى است اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!

نشانه هاى آخر الزّمان در سخنان پیامبر اسلام

فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام، «رویبضه» سخن مى گوید!

سلمان عرض کرد: پدر و مادرم فدایت باد اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)! «رویبضه» چیست؟


بشنوید: هدف شیطان در آخر الزمان چیست؟ 


فرمود: کسى درباره امور مردم سخن مى گوید، که هرگز سخن نمى گفت: (و کسى اظهار نظر مى کند که مجال اظهار نظر به او نمى دادند).

در این هنگام، طولى نمى کشد که فریادى از زمین برمى خیزد، آن چنان که هر گروهى خیال مى کنند، این فریاد در منطقه آن‌ها است.

باز مدتى که خدامى خواهد، به همان حال مى مانند، سپس در این مدت زمین را مى شکافند و زمین پاره هاى دل خود را بیرون مى افکند، فرمود: منظورم طلا و نقره است، سپس به ستون هاى مسجد با دست مبارکش اشاره کرد، گفت: همانند اینها! و در آن روز، دیگر طلا و نقره اى به درد نمى خورد (و فرمان الهى فرا مى رسد) این است معنى سخن پروردگار: فَقَدْ جاءَ اَشْراطُه.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۲۱:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام بردوستان گرامی خدای بزرگ ومهربان میفرماینداگرهزارتوبه شکستی برگردهمون کسی که میخواداعدام بشه اگه به راه راست بیاد وبه راه خدای بزرگ ومهربان وبخشنده بیاد خدا اون شخص رونمیذاره اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
مسايا
۱۹:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حد زدن و قصاص احكام لازم الاجراست ....حرف چرت نزن ....توبه شكستن با قانون شكستن (قتل/تجاوز/فساد في الارضو...)متفاوته ...خود خدا خواسته كه اينها اجرا بشه در جامعه....لعنت خدا بر دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۰۸:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
سلام.

دوستان عزیزی که تا اینجا آمدید و این محتوا رو مطالعه کردید.
قربون اون چشمای خیستون برم...
دنیا همینه، نا عدالتی جایی ک شیطان کمین کرده بیداد میکنه.

فکر نکنید خدایی نیست، خدا مارو تو اینجا تنها گذاشته تا ایمانمون رو بسنجه
ما نباید منحرف بشیم

زن زندگی ازادی = پایان مرد ها

مشکل دین نیست، مشکل حکومت هستش، یزید هم نماز میخوند و حج میرفت،
ما نباید گول ظاهر کسی رو بخوریم،
کالبته تلاش هامون هم بی فایدست چون این ها از جاسون بلند نمیشن و خداوند متعال فقط قدرت سرنگونی این ها رو داره.

بگذارید گناهاشون آتش جهنم رو بیشتر کنه تا بسوزن، همونطور ک دل های خاکستر مارو سوزوندن و دوباره خاکستر کردن،
اون دنیایی هست، روز حساب و کتاب هست.
شما آدم های عادی.... ببخشید، بگذرید، فراموش کنید، و در نهایت واگذار کنید به کننده ی کار و وارد بهشت بشید.
Iran (Islamic Republic of)
سید الشن ربانی شبستری
۲۲:۳۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
ما الان متاسفانه به چنین وضعیتی دچار هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ تير ۱۴۰۲
سلام
من کتابی رو خوندم برای 100 سال پیش
آن زمان همه اینا گفته شده ولی این نوشته ها سلیس و روان نوشت شده
بله ما در آخر زمان هستیم
و بزرگترین شرکتهای قول مثل هالیوود فیلم های آخر زمان بسیاری ساختند که البته خودشان را فقط آدم می خوانند نه مسلمانان را
من سالها کتاب آخر زمان خواندم خوشبختانه وعده خدا حتمی و بذبختانه خیلی ها خواهند مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
یا امام زمان زود ظهور کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سید بن طاووس از علمای بزرگ شیعه 700 سال پیش به پسرش نوشته که من ظهور رو نمیبینم ولی تو خواهی دید..... ظهور حالا حالا نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
حالا نمیشد با خوبی و خوشی بیاد تکلیف این آدمایی که در این دوره هستند و باید گناه کنن تا نشانه های آخر الزمانی به وجود بیاد چی میشه؟ یعنی دست خودشون نیست و مجبورن گناه کنن و هدایت نشن؟
France
محمد
۲۲:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
الهم عجل لولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
زکریا
۲۱:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
منبع رو ذکر نفرمودید
Afghanistan
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
دوره آخرالزمان یک دوره‌ی سرنوشت ساز برای همه مردم می باشد در این دوره انسان تا می تواند باید به این فکر باشد چگونه می تواند خود را از شر فتنه های آخرالزمان حفظ کند تا گمراه نشود خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۸:۳۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
خدایا خودت مارو ببخش و از بدی دور کن و به خوبی نزدیک
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
Ki Arash
۰۲:۰۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
آخرالزمان خیلی نزدیکه چون بدی ها زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۸:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام..
فقط همینو میتونم بگم..خدایا خودت مارو از بلاهای اخرالزمان نجات بده و از گناهانی که اینقد عادی شده، دور کن..به قول حضرت یوسف( طبق قران)، این نفس ما که همش به بدی سوقمون میده ..مگه اینکه خدا کمکمون کنه..
خدایا کمک کن هر چه زودتر، اماممون رو برسون..به حق حضرت زینب.
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۲:۲۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ایران دخت دقیقا از مسیر امام زمان دوری و فقط ادای مسلمون هارو در میاری اگه نه طرفدار اینا نبودی! تو مسلمون واقعی نیستی دین و اسلامیت رو نمیشناسی هیچی نمیدونی اگه بهت بگم یه آیه از قرآن رو تفسیر کن نمیتونی تو مسلمون نیستی دینتو نمیشناسی فقط ادای مسلمون هارو در میاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خیلی خوب بود متحول شدم✨
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۱:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همه اتون برای حضرت مهدی دعا کردین در حالی که خداوند ساعت و نشانه قیامت حضرت عیسی ع قرار داده و تو قرآن هم منجی رو ایشون معرفی کرده و بارز ترین ویژگی مسلمان فرق نگذاشتن بین پیامبران خدا و گرامی داشتنشون هستش آخر سوره بقره رو بخونین ببینید چقدر مسلمان هستید
خدایا بار خدایا در آخر زمان من را در صف حق علیه باطل پشت سر حضرت عیسی و دیگر پیامبران و صالحان و منجی مهدی ع قرار بده تا جان با خوشنودی اعطا کنم
Iran (Islamic Republic of)
نصیر
۱۰:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
جناب در همان قرآن آیه ای هست که میگه همانا دین خالص و دین کامل نزد خداوند فقط اسلامه!.. حضرت عیسی ع هم خود پیامبر اعظم حضرت محمد ص گفته زمان ظهور پس از فرود از آسمان برای اینکه به مسیحی ها نشون بده دین کامل و حق اسلامه پشت سر امام مهدی ع نماز خواهد خواند که همین باعث میشه کل دنیا بفهمه که اسلام دین حقه و کل عامل رو اسلام میگیره در روایات هم ایشان وزیر و جانشین امام مهدی ع گفته شده خود ایشان هم پس از آن نماز به مردم می گوید من این بار وزیر مبعوث شدم....حضرت عیسی دو حرکت خیلی مهم می کنه و عامل اصلی صلحی هشت تا هفده ساله بین مسیحی ها و مسلمانان و پس از اون مسیحی ها که از روی تعصب قبول نمی کنن عیسی ع مسلمان شده باشه و جانشین امام مهدی ع اون رو متقلب می دونن و صلح نامه پاره میشه و جنگ بزرگی رخ میده که در نهایت باعث میشه کل دنیا توسط مسلمانان فتح بشه خود عیسی ع هم عالم فتح غرب توسط مسلمانان خواهد بود و به نوعی منجی ای هست که غرب رو فتح می کنه به عنوان جانشین اما مهدی در غرب که احتمال زیادی همین قاره امریکا فعلی باشه
اصولا علت به آسمان رفتن عیسی ع و بازگشت آن تایید اسلام محمدی هست..خود ایشان به بشریت خداهند گفت دین نزد خدا اسلامه محمدص اولین مخلوق خدا بود پیش از خلقت زمان و مکان بهشت و جهنم صراط و میزان لوح و قلم 14 معصوم کی هستن و حسین سید شهدا کیست و چه عظمتی نزد خدا دارد که حتی برای معجزه های بزرگ هم ابراهیم و موسی و عیسی و نوح و..خدا رو به حسین قسم می دادن...و خدا آدم را با روضه جبرییل امین با گفتن اسم حسین بخشید
خود حضرت عیسی ع در خوابی به یکی از مسیحیان تهرانی که گرفتار شده بود و خالص و پاک بود گفته بود برو کربلا...
Iran (Islamic Republic of)
ایران دخت
۱۵:۲۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
آقای رضا که میگید نشونه هاش شبیه ماست، درسته تو کشور ما هم مثل بقیه جاها آدم خوب و بد پیدا میشه،کم و کسری زیاد داریم ولی اصل نظام رو نباید برد زیر سوال،این نظام اگه حق نبود تا الان نمیتونست جلوی کل دنیا وایسه ،خدا نگهش داشته پس حقه،مواظب باشیم تو این هرج و مرج آخر الزمانی از حق منحرف نشیم
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۲۰:۴۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
خدایی دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
انشالله میاد و خیلی چیزا عیان میشه
United Arab Emirates
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همیشه تو قنوت دعا فرج امام زمان را بخوانید ظهور امام زمان (ع)
بستگی به خالص بودن انسان دارد از ته قلب باور کنید
باز هم سفارش میکنم دعا فرج را در قنوت بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ععع
۱۷:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
بچه که بودم اونقدر با ایمان بودم که اگه یک روز نمازم ترک می شداندازه یه هفته غمگین بودم. حتی پارسال هم به اندازه ۲۵ روز هم روزه گرفتم هم گناهی نکردم. اما حالا روم نمیشه سرم رو جلوی خدا بالا بیارم. همیشه فکر می کردم که فرصتی برای توبه هست ولی با خوندن این متن فهمیدم اشتباه می کردم. خدایا خودت بهم رحم کن. خواهش می کنم برای ظهور امام زمان یک صلوات بفرستید‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
امنوا و عمل الصالحات تو قران بار ها تکرار شده این نشانه کسی هست که به بهشت میره یعنی باید به خدا و اون دنیا ایمان داشته باشی و عمل خوب انجام بدی تا رستگار بشیم انشالله آمین
Afghanistan
ستاره
۱۳:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خدایا تمام گناهان مان را ببخش و آقامون زود تر ظهور کند
امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
یا صاحب الزمان ادرکنی با خوندن این مطالب فهمیدم تا حالا همش بیهوده زندگی کردم خدا ببخشه وب بعدش کمکم کنه
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
باید خون گریه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
م.ق
۰۱:۳۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اللهم‌عجل‌الولیک‌‌الفرج‌.خدایاظهورآقایمان‌نزدیک‌وماراجز‌یاران‌ویاری‌‌کنندگانشان‌قرارد‌ه‌.آمین‌
Iran (Islamic Republic of)
نرجس
۲۳:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خداجون گناه من ببخش و من در امان قرار بده و ظهور آقاامام زمان نزدیک فرما و همه مردم سلامت و در امان نگه دار انشالله هیچ خانواده عزیت نشن اتشالله هیچ آقای شرمنده زن بچه نشه الهی امین



نرجس هستم 12ساله از بندر عباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
صداي زمين
Iran (Islamic Republic of)
راحله
۰۲:۳۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خدایا من با این سن کمم دلیل واسه زنده موندن نمیبینم تنها دلیلم ظهور امام زمانه وقتی به امام زمان فکر میکنم تمام بلا هایی که خانوادم یا اطرافیانم و بقیه سرم اوردن رو فراموش میکنم و فکر خودکشی از سرم بیرون میره به امید ظهور امام زمان خدایا خستم بریدم از دنیا اون تنها دلخوشی منه تو دنیا بزار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم که احوالات روحیت بهبود پیدا کنن و حال دلت خوب باشه :)
Germany
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ظهور حضرت نزدیک است...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
چقدر نشونه ها شبیه مسولین و رژیم ماس
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۶:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
انشاالله که اقایمان هرچه زودترظهورکند
برای تعجیل درفرجش صلوات....
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه زارعی
۱۴:۴۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
خدایا مارا از یاران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۲۲:۴۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
وقتی امام ظهور میکند زن ها هم جنگ میکنن
Iran (Islamic Republic of)
شهداد ملایری
۰۰:۰۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
به امید خدا وند بزرگ نابودی اسرائیل وآمریکا نزدیگ است
Iran (Islamic Republic of)
ش.ع
۲۲:۲۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خدایاماراازیاران حضرت مهدی قراربده وظهورش رانزدیکتربگردان برای سلامتی اش صلوات خدایارهبرمارا سلامت نگهدارتاپشت امام زمانمون باشه مهدی جان منتظرتیم زودبیا خوشحالم که نشانه های ظهورت کمکم نمایان میشود پدرومادرم خودم بچه هایم وهمسرم فدای تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدایا به بزرگی خودت رحم کن ..خسته شدیم بسه دیگه به اون پاک شهدای کربلا قسمت میدم برسون امام زمان روبهش اجازه بده بیاد بمیرم برا بچه هایی که سرگرسنه روبالش میزارن شبا توسرما وگرما اذیت می شن ازت خواهش می کنم التماس می کنم ظهور امام رو همین امسال قراربدی ..مردم آنقدر دچارتردید شدن که حتی خودتو انکارمی کنن بسه دیگه مردم بریدن خیلیا به اسم دین جنایت می کنن چرا عذاب نمی فرستی واسشون ازت سوال می کنم آیا فریادرسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۱:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نظری نداشتم دستم خورد رو مثبت
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۰۹:۵۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدایا نمیدانم دعا کنم زنده بمانم ظهور را ببینم یا بمیرم از فتنه های آخرالزمان در امان باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
خدایا گناهانم را ببخش کمک کن تا بدی پلیدی را از خودم دور کنم وبه راه درست هدایت شوم تا بتونم در جبهه‌ی جنگ امام زمان باشم
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۲۰:۰۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج .خدایا خودت به ما رحم کن که ما در جبهه ی تو و امام زمانمون باشیم.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
تقریبا اکثر نشانه های اخر الزمان داره میاد. خدا یا مراببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
خدایا مارا ببخش و ظهور آقا رو نزدیک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
خداوندا ما را ببخش و بیامرز که تو چون بخشنده و مهربانی
به نام خداوند بخشنده ی مهربان
Iran (Islamic Republic of)
منتظرظهور
۰۱:۳۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
خدایا بقیه غیبت امام زمان رو ببخش به فاطمه و ابوها و بعلوها وبنوها خدایاااخسته هستیم
Iran (Islamic Republic of)
رمضانی
۲۳:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
خدایا مارا ببخش و بیامرز وما را به عقوبت گناهانمان گرفتار نکن خداوندا ظلم و ستم تمام دنیا را فرا گرفته خودت برما منت گزار و امر فرج را زودتر محقق کن که اگر تو به ما رحم نکنی چه کسی رحم می کند؟ خدایا گرانی و فقر و فحشاو گناه و دروغ و ریا تمام زمین رافرا گرفته خودت عاقبت ما را ختم به خیر کن الهی ما به جز تو پناهی نداریم اگر تو ما را پناه ندهی به چه کسی می توانیم پناه ببریم ؟خدایا از فتنه های اخرالزمان به تو پناه می بریم خودت یاریمان کن که به گناه نیفتیم و دینمان را فدای دنیا نکنیم اللهم عجل لولیک الفرج. آمین یا رب العلمین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
دوستان راه ظهور فقط درست کردن خودمون است
Iran (Islamic Republic of)
Porya
۲۱:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۹
با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز وبزرگواری که مطلب منو میخونن،بزرگواران الان باید همه از عمق جان ودل برای ظهور مولا وسرورمان حضرت حجت ابن الحسن،امام زمان دعاکنیم،که انشاالله انشاالله انشاالله به خواست خدا وبه برکت دعای شما پاکان مولا صاحب الزمان عج ظهورکنن ،خدایابه دل سوخته زینب کبری دردشت کربلا قسمت میدیم فرج امام زمان رو هرچه زودتر برسان انشاالله وتعالی به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنها راه نجات رجوع به قران است با درکی واقعی
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۱:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه دف این مطالبی که خودت گذاشتی بخون به عقلت رجوع کن ببین چقدرش با وضعیتی که الان داریم مطابقت می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خدایا توبه خدایا از گناهان ما بگذر
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۵:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا هم همینطورم هست که میگه
Netherlands (Kingdom of the)
محمد رضا پور دوشنبه 1-30 بامداد تاریخ 1399/1/18
۰۱:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم انشاءالله هر چه زودتر فرج آقا امام زمان برسانه وهر چئ وعده باقی مانده الهی زمان ظهور حضرتش برسند دگه خسته شدیم و عمر مون داره تمام ميشه گناهامون داره زیاد ميشه خدایا یک دعایی می کنم که باید زمین آسمان بلرزه خدایا تو قسم می دم سر بریده اباعبدالله حسین وناله های حضرت زینب وحضرت روقیه وحضرت زهرا ی که روز عاشورا پسرش حضرت عباس المدار کربلا را به عاغوش گشوند به اون روزهاشون قسم دگه فرج آقا امام زمان برسان
Netherlands (Kingdom of the)
محمد رضا پور دوشنبه 1-30 بامداد تاریخ 1399/1/18
۰۱:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم انشاءالله هر چه زودتر فرج آقا امام زمان برسانه وهر چئ وعده باقی مانده الهی زمان ظهور حضرتش برسند دگه خسته شدیم و عمر مون داره تمام ميشه گناهامون داره زیاد ميشه خدایا یک دعایی می کنم که باید زمین آسمان بلرزه خدایا تو قسم می دم سر بریده اباعبدالله حسین وناله های حضرت زینب وحضرت روقیه وحضرت زهرا ی که روز عاشورا پسرش حضرت عباس المدار کربلا را به عاغوش گشوند به اون روزهاشون قسم دگه فرج آقا امام زمان برسان
Netherlands (Kingdom of the)
محمد رضا پور ا
۰۱:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم انشاءالله هر چه زودتر فرج آقا امام زمان برسانه وهر چئ وعده باقی مانده الهی زمان ظهور حضرتش برسند دگه خسته شدیم و عمر مون داره تمام ميشه گناهامون داره زیاد ميشه خدایا یک دعایی می کنم که باید زمین آسمان بلرزه خدایا تو قسم می دم سر بریده اباعبدالله حسین وناله های حضرت زینب وحضرت روقیه وحضرت زهرا ی که روز عاشورا پسرش حضرت عباس المدار کربلا را به عاغوش گشوند به اون روزهاشون قسم دگه فرج آقا امام زمان برسان
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی(عج)
۱۷:۰۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
خدایا کمکمون کن . من واقعا خوشحالم که داریم به آخرالزمان ننزدیکمیشیم . ایشالله تو بهشت همدیگر رو میبینیم .
برای ظهور و سلامتی آقا امام زمان ۳ تا صلوات بفرست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خوش بحالت ،چقد به خودت اطمینان داری که میری بهشت
Iran (Islamic Republic of)
یزد
۱۲:۱۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش تا به حال مرده بودیم
Iran (Islamic Republic of)
نجم الدین
۱۸:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
خدایا ما و فرزندان ما رو جان فدای امام زمان(عج) قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدایا به حق خوبان درگهت فرج امام زمان برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدایا
کمکمون کن
Afghanistan
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدايا كمك مان كن كه همراي امام زمان باهم بخاطر دين و صلح بجنگيم و ما همراهان امام زمان باشيم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
کامل خوندن اول از همه سپاس گذارم و خسته نباشید ولی اینقدر اینا دقیق و واضح از دوران و اتفاقات حال هست که من فکر میکنم اینا رو بر اساس همین اتفاقات در حال انجام دوران ما نوشته شده و منبع از گذشته نداره والا همش داره ب وضوح انجام میشه و لمس. و اما خداوندا ب بزرگی و ازت و جلالت قسم ما که چ گناه کار چ بی گناه خودت میبخشیمون و ارزومونو براورده کن جز دوستدارن امام زمان در کنارشان باشیم و هدایتمون کن ب راه راست . اما بازم میگم به بزرگی و ازت و جلالت قسم به به سبحان الله. گفتنای تمام شیعیانت قسمت میدم امام زمان رو بفرست دیگه خیییییلی .....
نسل های بعد ما حداقل....
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۳:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا خودت عاقبت بخیر بکن
Australia
محمد
۲۰:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
داریم به اخر الزمان نزدیک میشیم هووووراااااا
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۲:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نشانه ها۸۰درصد واضحه خدا عاقبتمونو بخیر کنه .طوری شده که ادم به مردها حسودی میکنه که این روزها را ندیدن
Iran (Islamic Republic of)
sadegh
۱۷:۴۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا آخر و عاقبت همه مون را ختخ به خیر بفرما
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا خودت به بزرگی خودت زمینه ظهور را فراهم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
باید اثبات کنیم که خسته ایم از وضعیت موجود، از نبود امام، از ظلم و بی عدالتی ها....
خدا یازده بار قدم پیش گذاشت و مردم نامردی کردند.
این بار نوبت ماست....
باید اثبات کنیم که مهدی فاطمه را می خواهیم...
بیشتر از خودمان‌....... فراتر از دنیایمان......
Iran (Islamic Republic of)
Mshb Bshm
۱۸:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
تمومش مطالبیه ک اتفاق افتاده و داریم توی همین دوران میبینیم و ب نظر من اون شخصی ک گفت سند و مدرک بیار بابت این مستندات
این نوشته ها آنقدر واضح و آشکار هستند ک احتیاج ب هیچ سندی ندارند چون حال امروز ما مردمه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
کتاب تاریخی دارم بهت میتونه خیلی واضحتر ثابت کنه برای ۴۰۰سال پیشه
Sweden
Jafar
۰۲:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
بِسم الله الرّحمن الرَّحیم
با نام خداوند بخشنده مهربان
من از خداوند میخواهم که به تمامی مردم چه مسلمان و چه غیر مسلمان درک، فهم و شعور بدهد تا از گناهانمان کاسته شده و از این آزمون الهی سرافراز بیرون آییم.
پس مردم برخیزید و نگذارید کافران و ظالمان بر ما حکومت کنند.
نگذارید خداوند از بندگانش در برابر دیگر موجوداتش سرافکنده باشد، از او پیروی کنیم
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
لطفا سند و آدرس این حدبث رو ذکر کنید ممنون
Germany
مازیار
۲۳:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
این روایت در تفسیر قمی ذیل آیه ۱۸ سوره مبارک محمد(صلی الله علیه و آله وسلُم ) ج ۲ ص ۳۰۳ میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام
از خدا میخوام هممونو برای ظهور آماده کنه بادلی پاک وباتقوابا امام زمان عج روبرو بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۲۳:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ای خدا کمکمون کن خودت عاقبت بخیرمون کن
Iran (Islamic Republic of)
دایی
۲۲:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام.خیابانها.رااب.جاروکنیداماده.باشید.
انشاءاله.بزودی.اقا.می.اید.در.راه.است
از.اسمان.نزدیک.است.قدم.مبارک.بربهشت.
زمین.گذارد.صلوات.صلوات.صلوات.عج..ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۶ دی ۱۳۹۸
مولای مادعاکن برای ما من رااز سربازانت قرار بده یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سيد مقدم هاشمي
۲۲:۴۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
پروردگارا در ظهور آقا امام زمان تعجيل عنايت فرما و به ما كمك كن كه در اين آزمون الهي سربلند باشيم و نيتي جز رضايت تو و خشنودي جد بزرگوارم در قلوبمان نباشد پروردگارا به ما و همه مومنين راستين و صالحان چشم بصيرت و چراغ راه بده تا در اين آزمون سخت راه رو گم نكنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
ب نظر من واقعا آخر الزمان نزدیک است
ما در روایت ها داریم ک پیامبر(ص) میفرماید من بیشتر از 1500 سال در زیر خاک نمیمانم
ب نظر من تمام علائم کوچک فرا رسیدن آخر زمان آمده است و فقط علائم کبری مانده است.
از همه کسانی ک برای آگاهی بیشتر مردم کمک میکنند متشکرم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
خدایا عاقبت به خیر کن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی المردادی
۲۳:۴۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد وآل محمد
اللهم ارزقنی توفیق الشهاده
اللهم صل علی محمد وآل محمد
وعجِّل فرجَهم
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۰۸:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
مطلب خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۰۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
سلام. خدایا میدونم اونجور شایسته شما هست بندگی نگردم ولی تو رو قسم میدم به چهارده معصوم روز قیامت مارو ببخشی و شرمنده خودت و امت خودت نکنی. الهی آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
الهم عجل ولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
خدایاماروببخش نسل ماخیلی دورویی گناه زیادشده من که خیلی میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
امام زمان ظهور کن تورو خدا ب حق مادرت زهرا واقعا خسته ایم از این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
همین امسال همین ماه همین هفته همین امروز همین ساعت همین دقیقه همین ثانیه تصمیم بگیریم به سوی خدا برگردیم : همه جوره
زمان داره خیلی زود میگذره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
خدایا تو محمودی وبحق محمد (صلی الله علی محمد وآل محمد وتو عالی وبحق علی (علیه السلام )وتو فاطر آسمانهاوزمین وبحق فاطمه الزهراء(علیهاالسلام)وتومحسن وبحق حسن (علیه السلام) وتو قدم الاحسان وبحق الحسین الشهیدالمظلوم (علیه السلام)اللهم بحق محمد وآل محمد ان تعجل فرجهم وتسهل مخرجهم.وبرای نزدیک ظهور امام الزمان دعاکنید .
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۰:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
ظهور نزدیک است ، پسر ها دختر ، دختر ها پسر ، یک سری به سوی شیطان ، یک سوی به طرف پیامبران و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خدا کنه درس بگیریم و عاقبت بخیر بشبم انشاعالله
India
برات علی
۱۷:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام امیدوارم تو آخر زمان سربلند بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
فقط‌اللهم‌عجل‌الولیک‌الفرج
Canada
ناشناس
۰۵:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ظلم داره بيداد ميکنه تو دنيا خداکنه آخرالزمان نزديکتر از نزديک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
ان شاا.... که بیاد واقعا همه ما الکی خوشیم هیچی خوشحالمون نمیکنه وفقط مینالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
خدایا منو ببخش بابت گناهام
کمکم کن که دیگه گناه نکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
از نظر من فقط خدا میدونه آخرالزمان کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا طیبی
۰۲:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
سلام خب الان این همه که گفته شد همش به نظر من اجرا شده ولی ستاره دنباله دار هم به اجرا در آمده است ولی برای ظهور فرج دعا کنیم و از خدا بخواهیم که امام زمان زود تر ظهور کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
خوب بود آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
آفرین
۱۲
آخرین اخبار