امام جمعه اصفهان گفت : هر کسی باید در حد توان خود، به نوعی ایثار مالی داشته باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با اعضای ستاد طلاب شاهد و ایثارگر استان اصفهان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات خانواده‌های ایثارگران و شهدا اظهار کرد: سرکشی از خانواده شهدا به ویژه خانواده شهدا و ایثارگر طلاب، کار ارزشمندی است.

وی کار ستاد طلاب شاهد و ایثارگر استان اصفهان را کاری اساسی دانست و افزود: می‌توان خانواده‌های ایثارگران و شهدا را راهنمایی کرد تا برخی از مشکلات آنان برطرف شود، هرچند نتوانیم آن‌گونه که باید و شاید مشکلات آنان را برطرف کنیم.

امام جمعه اصفهان با بیان این‌که همه باید در مسیر رسیدگی به ایثارگران تلاش کنند، گفت: امام علی(ع) ایثار مالی و جانی داشتند، آن حضرت انگشتر دست خود را به فقیر دادند و به فقرا نیازمندان رسیدگی می‌کرد که ما نیز با تأسی از آن حضرت باید به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که هر کسی باید در حد توان خود، به نوعی ایثار مالی داشته باشد، خاطرنشان کرد: برخی انسان‌ها صبر می‌کنند تا پولدار شوند و به بقیه کمک کنند، در حالی که ممکن است هیچ‌گاه پولدار نشوند و توفیق کمک به دیگران را نداشته باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.